יונה יהב מסייר בבית הספר הפתוח
יונה יהב מסייר בבית הספר הפתוח

הכיכר ליד בית הספר הפתוח תעוצב על ידי התלמידים

בעקבות סיור שערך במקום נענה ראש העיר יונה יהב לבקשת התלמידים, ההורים ומנהלת בית הספר לאפשר לתלמידים לעצב את הכיכר ברוח החינוך הפתוח. כעת יש צורך במציאת תורם למימון העיצוב

פורסם בתאריך: 21.5.18 15:06

תלמידי בית הספר הפתוח על שם בארי בשכונת נוה שאנן בחיפה יעצבו את הכיכר הנבנית בימים אלו סמוך לבית ספרם – כך סוכם בסיור שערך ראש העיר יונה יהב במקום. בכך נענה יהב לבקשתם של מנהלת בית הספר גלית אמסלם, של נציגי ההורים ושל התלמידים שמעוניינים לעצב את הכיכר ברוח בית הספר. נוסף על כך יעצבו התלמידים גם את הקיר הסמוך שבצד הכיכר.

בסיור הובהר להורים כי יש צורך בגיוס תורם לכיכר וכי עיריית חיפה תשמח אם ההורים יעשו זאת, כאשר במקביל תחפש העירייה גם היא תורם פוטנציאלי. לצורך העיצוב הומלץ לנציגות הורי בית הספר להיוועץ באוצרת מוזיאון חיפה סבטלנה ריינגולד. הדמיית הכיכר החדשה תוצג בפני ראש העיר והתורם הפוטנציאלי, כולל אומדן עלויות.

 

 

בתום הסיור סוכם כי העיצוב יהיה במסגרת תהליך שישלב את כל חברי קהילת בית הספר – הילדים, ההורים וחברי צוות ההוראה. בבית הספר מדגישים כי התהליך החינוכי יתרום לחיזוק תחושת השייכות והאחריות של התלמידים לסביבתם, לשכונה ולעיר.

מבית הספר הפתוח נמסר: "היוזמה מבטאת את אחת מהתפישות המרכזיות בחינוך הפתוח, ולפיה בית הספר מהווה מרכז כובד חשוב במרחב הקהילתי, והתהליך החינוכי מתבצע בכל המרחב הציבורי הסמוך לבית הספר בגמישות שתאפשר למידה בכל המרחב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    "אחת מהתפישות המרכזיות בחינוך הפתוח, ולפיה בית הספר מהווה מרכז כובד חשוב במרחב הקהילתי". זאת לא תפישה הקשורה לחינוך הפתוח בשום צורה. אחת התפישות המרכזיות בחינוך הפתוח היא להקשיב ולכבד אחד את השני, בלי קשר לגילו, צבעו, שיוכו. מרכז כובד זה דוווקא קשור לתפישות אחרות לגמרי…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר