ריטה (צילום: עופר וקנין)
ריטה (צילום: עופר וקנין)

ריטה, דיקלה ושלום חנוך יופיעו בגן האם

גן האם יהפוך בחודשים יולי-אוגוסט לאתר מופעים תחת כיפת השמים עם 2,000 מקומות ישיבה. ב-28 ביולי תופיע ריטה. ואחריה דיקלה (9 באוגוסט), איתי לוי ונסרין קדרי (11 באוגוסט), עדן בן זקן (21 באוגוסט) ושלום חנוך (28 באוגוסט)

פורסם בתאריך: 7.6.18 07:57

גן האם במרכז הכרמל יהפוך בחודשים יולי-אוגוסט לאתר מופעים תחת כיפת השמים עם 2,000 מקומות ישיבה. עיריית חיפה, באמצעות החברה העירונית לאמנות, תרבות וספורט (אתו"ס), תערוך בגן האם סדרה של מופעים, כאשר במופע הראשון שיתקיים ב-28 ביולי תופיע הזמרת ריטה. אחריה יופיעו דיקלה (9 באוגוסט), איתי לוי ונסרין קדרי (11 באוגוסט), עדן בן זקן (21 באוגוסט) ולסיום שלום חנוך (28 באוגוסט). זוהי הפעם הראשונה שפרויקט כזה מופק בגן האם, ובאתו"ס מבטיחים שמחירי הכרטיסים יהיו שווים לכל נפש. לדוגמה, הכרטיס הזול ביותר למופע של ריטה יהיה 69 שקל.

 

 

בשנים האחרונות השקיעה העירייה משאבים רבים בפיתוח תרבות בילויים ובקיום אירועים בעיר התחתית וזנחה את מרכזי הבילויים הוותיקים במרכז הכרמל ובציר מוריה. עסקים רבים באזור נסגרו, ובעליהם תלו את הסיבה לכך בשיפוץ הארוך של מרכז הכרמל ובבחירתה של העירייה להשקיע בעיר התחתית. כעת מקווים בעירייה שסדרת המופעים תיתן זריקת מרץ למרכז הכרמל המדשדש.

גיא כלב, מנהל השיווק של אתו"ס: "אנחנו רוצים להביא בשורה לאזור גן האם לכבוד העסקים שסבלו מהשיפוץ של מרכז הכרמל. זוהי רק הסנונית הראשונה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גלית, כרמל

    יהב חושב שזה מה שישכנע את החיפאים להצביע עבורו? הוא טועה. הוא מאמין שאם יתן לחיפאים הרבה שעשועים בקיץ לפני הבחירות הם ישכחו את 15 שנות כשלונו כראש עיר ואת מצבה הגרוע של העיר חיפה, בכל הפרמטרים. צפוייה לו הפתעה ביום הבחירות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר