ניר קלינגר. נעדר מהאימון בתזמון תמוה (צילום: צלמוס)
ניר קלינגר. נעדר מהאימון בתזמון תמוה (צילום: צלמוס)

למרות החתימה לשנתיים, קלינגר מעוניין לברוח מהפועל

ניר קלינגר הצליח לקפל את יואב כץ, וחוזהו לא כולל את הסעיף שמאפשר לבעלים לפטרו בלי לשלם לו את הכספים עד לתום החוזה. אך בעקבות ההתפתחות בגזרת השוערים הוא יעשה הכל כדי לקבלת את תפקיד מאמן נבחרת ישראל

פורסם בתאריך: 5.7.18 11:40

לנוכח הסערה בעקבות הסיכום על מעברו של השוער ארנסטס שטקוס להפועל באר שבע, גורמים בהפועל חיפה טוענים כי המאמן ניר קלינגר יעשה הכל כדי לקבל את תפקיד מאמן נבחרת ישראל ולברוח מהקבוצה כמה שיותר מהר. קלינגר זועם על הסכמתו של הבעלים יואב כץ לוותר על שטקוס, ויותר מכך על החתמתו של השוער בוריס קליימן ללא ידיעתו.

קלינגר חתם בתחילת השבוע על חוזה לשנתיים נוספות בהפועל והצטרף לרשימה מצומצמת מאוד של מאמנים שחתמו על חוזה עם כץ שאינו כולל את הסעיף המבזה שמאפשר לבעלים לפטר אותם מבלי לשלם להם את הכספים המגיעים להם עד לתום החוזה. סעיף זה היה עמד במרכז המחלוקת בין קלינגר לכץ במשא ומתן הממושך בין שני הצדדים, אשר עמד כמה פעמים בפני פיצוץ. קלינגר ישתכר 42,000 שקל בחודש – מעט פחות ממה שדרש אבל הרבה יותר ממה שכץ הציע – אך כאמור הוא מעוניין לקבל את תפקיד מאמן הנבחרת ישראל ולעזוב את הפועל.

למרות הסיכום בין שטקוס לבאר שבע, גורמים באלופת המדינה חוששים שכץ קיבל רגליים קרות לנוכח הביקורת העזה שהוא ספג גם על הוויתור על השוער הליטאי המצטיין וגם על החתמתו של קליימן שהציג יכולת חלשה בעונה החולפת במדי בית"ר ירושלים. הפועל אמורה לקבל כמיליון וחצי שקל מבאר שבע, אך בסביבתה של אלונה ברקת סבורים שגורמים בהפועל שכנעו את כץ כי הוא יכול לקבל תמורה גדולה יותר עבור השוער. בבאר שבע רצו להציג את השוער החדש היום (חמישי) במסיבת עיתונאים, אך כעת הם ייאלצו להמתין לכץ.

בהפועל טוענים כי עדיין לא נחתמו ההסכמים בין באר שבע לשטקוס ובין חיפה לקליימן, וכי עדיין ניתן לבטל את שתי העסקאות. עוד מציינים במועדון כי קלינגר מעוניין בגיא חיימוב, שוערה של באר שבע בעונה הקודמת, כמחליפו של שטקוס ולא בקליימן. קלינגר נעדר היום מאימון הקבוצה, ובהפועל טוענים כי מדובר בסיבות אישיות ולא מזעם על התנהלותו של כץ.

 

 

בעניין אחר, סאגת התלבושות של הקבוצה אמורה להסתיים בימים הקרובים. כזכור, הפועל הודיעה לחברת דיאדורה כי היא מוותרת על המשך ההתקשרות בין הצדדים, ופתחה במשא ומתן עם חברת פומה. לאחר שהמגעים נכשלו ביקשה הפועל לשוב אל דיאדורה, אך אז היה תורה של החברה לסרב לחידוש ההתקשרות. בימים האחרונים החלה הפועל במשא ומתן עם חברת ג’ומה, ובמועדון מקווים כי יימצא אוהד שיסכים לחתום על הערבויות הדרושות למימוש העסקה וכי בעונה הקרובה תשחק הקבוצה עם המדים ואם ציוד הספורט של ג’ומה.

ובתוך כך, הפועל ממשיכה לשבור שיאים, והפעם בשל חוב של כ־10,000 שקל הופסקה אספקת חומרי הניקיון ואבקות הכביסה לקבוצה על ידי חברת ג. סטאר. שחקנים בהפועל מספרים שלפני הגעתם לאימונים הם לא יודעים אם הם יקבלו מדי אימון נקיים.

“לצערי הרב עובדים עלי כבר חמישה חודשים ואין לי ברירה אלא לגשת לבית המשפט”, אומר הבעלים של החברה רני אלבר, “עד שהחוב לא יוחזר לא יסופקו להפועל חומרי ניקיון. כל הזמן מבטיחים לי הבטחות ובכל פעם אני מאמין להם. לא עוד”.

מהפועל לא נמסרה תגובה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דבר תוכחה

    יואב כץ מתנהל מול אנשי חיפה כאל "אֲנִי וְאַפְסִי עוֹד"
    אמנם "בעל המאה הוא בעל הדעה "
    אבלכדאי שבעל הדעה לא ישאר בסוף עם הדעה לבד !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר