משט האהבה. תהיה גם ארוחה (צילום: עמותת שייטי קהילת הכרמל)
משט האהבה. תהיה גם ארוחה (צילום: עמותת שייטי קהילת הכרמל)

לחגוג את ט"ו באב על יאכטה

עמותת שייטי קהילת הכרמל מזמינה אתכם להצטרף אליהם בשישי בערב לשיט אל עבר השקיעה. הקהילה תקיים את שיט האהבה זו הפעם החמישית, והשוס הגדול - ההשתתפות היא בחינם

פורסם בתאריך: 23.7.18 14:24

קבלו דרך מקורית לחגוג איתה את ט”ו באב: עמותת שייטי קהילת הכרמל מזמינה אתכם להצטרף אליהם ביום שישי בערב לשיט אל עבר השקיעה. הקהילה, שקיימת כבר משנת 1936 ומאגדת בעלי יאכטות וחובבי שיט, תקיים את שיט האהבה זו הפעם החמישית, ובסיומו יחזרו המשתתפים למעגן שביט לארוחת פוט לוק, שבה כל אחד מביא משהו שהוא הכין, ויהיו כמובן גם מוזיקה והרבה (מאוד) אלכוהול. והשוס הגדול הוא שההשתתפות היא בחינם, אך מצריכה הרשמה מראש כדי שחברי העמותה ישבצו אתכם ביאכטות.

 

 

יו”ר העמותה שלמה מומו כהן, הדרך המושלמת לחגוג את חג האהבה?

“הקהילה מציינת בכל שנה את ט”ו באב, שבו אנחנו מקיימים משט של ליל ירח בהשתתפותן של עשרות יאכטות. אנחנו יוצאים אל הים, מפליגים אל עבר השקיעה, ולאחר מכן פונים מזרחה כדי לצפות בירח עולה. בסוף השיוט אנחנו חוזרים למעגן לארוחה ולריקודים. אנחנו חושבים שחיפה היא המקום הכי יפה במזרח התיכון ושיש לה פוטנציאל גדול להפוך לעיר תיירות מובילה, ואנחנו רוצים להגביר את המודעות לים, לשיט ולתיירות. בכל שנה אנחנו עורכים את משט חג האהבה באב, וזה אירוע מדהים. בשנה שעברה היו לנו כ־400 משתתפים. אני קורא לכולם – בואו לחגוג איתנו את ט”ו באב, את השקיעה ואת הירח המלא בלובן מפרשים ובאהבה גדולה”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר