נטע לביא. יחכה להזדמנות מהספסל (צילום: ניר קידר)
נטע לביא. יחכה להזדמנות מהספסל (צילום: ניר קידר)

אלאך סירב לבקשתו של לביא לעזוב את מכבי

בעקבות צירופו של הקשר האחורי הקמרוני ג’ורג’ מנדז’ק ביקש נטע לביא מהמאמן פרד רוטן לעזוב את מכבי חיפה. רוטן סירב והעביר את הבקשה למנהל הטכני מו אלאך שהודיע ללביא כי הוא לא ישוחרר

פורסם בתאריך: 28.7.18 20:09

נטע לביא ביקש לעזוב את מכבי חיפה, אך המנהל הטכני מו אלאך והמאמן פרד רוטן סירבו לבקשתו והוא יישאר בקבוצה וייאבק על מקומו בהרכב. בעקבות צירופו של הקשר האחורי הקמרוני ג’ורג’ מנדז’ק הבין לביא שהוא לא מיועד לשחק בהרכב, ולכן הוא פנה לרוטן וביקש לעזוב לקבוצה אחרת. המאמן סירב בטענה שהוא זקוק ללביא כמחליף והעביר את הבקשה לאלאך, שהודיע לשחקן כי בקשתו אינה מקובלת וכי החלטתו של רוטן אינה ניתנת לשינוי.

במחנה האימונים בהולנד, עוד לפני החתמתו של מנדז’ק, קיבל לביא הזדמנות להוכיח כי מקומו בהרכב הראשון, אך יכולתו לא השביעה את רצונו של רוטן.

סוגיית סרט הקפטן עשויה להיפתר כבר בשבת במשחק גביע הטוטו של מכבי מול מכבי נתניה. במשחקים שנערכו במחנה האימונים שימש שלומי אזולאי כקפטן, והצוות המקצועי מתכנן להשאיר בידיו את הסרט ולמנות במקביל קפטן שני – שחקן צעיר שגדל במועדון – כדי להכשירו לתפקיד בשנים הבאות. למרות שלביא לא צפוי להיות שחקן הרכב הוא עשוי להתמנות לקפטן השני, וזאת בניסיון לרצות את האוהדים שרוצים לראות שחקן בית בתפקיד זה.

 

 

אלי אוחנה, הבעלים בפועל של בית”ר ירושלים, ממשיך לטעון כי אף גורם במכבי לא פנה אליו בעניין העברתו של עידן ורד. עם זאת, במכבי טוענים כי אבי נמני, סוכנו של ורד, מנהל משא ומתן עם אוחנה, ומקווים כי ורד יצטרף בקרוב לקבוצה.

בלם קבוצת הנוער של מכבי ג’יג’י דרסיליה נעצר ביום שלישי בחשד למכירה של 100 גרם מריחואנה לסוכן משטרתי סמוי. דרסיליה, שנעדר ממשחק האימון של הקבוצה מול הפועל חדרה שנערך באותו היום, מכחיש את מעורבותו במכירה וטוען כי התבקש להעביר תיק בלי שידע על תכולתו. דרסיליה, בנו של שחקן העבר גיאורגי דרסיליה שהיה בעבר עוזר מאמן במכבי, שוהה בארץ ללא קרובי משפחה ומתגורר בדירה שכורה שממומנת על ידי מכבי. אם הוא יימצא אשם הוא ישוחרר מהמועדון.

ארנו ואן זוואם, מאמן השוערים ההולנדי של מכבי, קיבל כוח עזר בדמותו של בנו טובי שהצטרף כסטאז’ר לצוות של המועדון. בעקבות ההשתלטות ההולנדית על תפקידי המפתח בצוות המקצועי, במכבי לא הסתפקו בתרגום הידיעות באתר הרשמי של המועדון לאנגלית, וכעת יכולים גם הגולשים בקופי שופס באמסטרדם לקרוא על המתרחש במועדון בשפת אמם. על התרגום להולנדית אחראי לא אחר מאשר וואן זוואם הבן.

 

ארנו וטובי ואן זוואם. תרגום חופשי (צילום: ג’ו הירש)

ארנו וטובי ואן זוואם. תרגום חופשי (צילום: ג’ו הירש)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר