פרויקט מצפה נו"ש (הדמיה: סטודיו LUMO)
פרויקט מצפה נו"ש (הדמיה: סטודיו LUMO)

אירוע מכירה מוקדמת לפרויקט "מצפה נו"ש"

ביריד הנדל"ן של "כלבו" נמכרו 18 מ-35 הדירות בפרויקט שנבנה ברחוב נתיב חן 55. חברת משה בן דוד תנסה לחזור על ההצלחה באירוע נוסף

פורסם בתאריך: 24.3.17 08:14

פרויקט "מצפה נו"ש", שיוזמת חברת משה בן דוד ברחוב נתיב חן 55 ושעלה לכותרות בעקבות המכירה המרשימה של חלק ניכר מהדירות הכלולות בו ביריד הנדל"ן של "כלבו" במתחם האירועים גן הקונגרסים, יוצע לשיווק על ידי יזמיו במסגרת אירוע נוסף של מכירה מוקדמת שיתקיים בשבוע הבא.

הפרויקט כולל 35 דירות בבניין בן 12 קומות, וביריד הנדל"ן בלטו במיוחד המכירות בו לאחר שנמכרו 18 מהדירות במשך יומיים בלבד. לדברי מנכ"ל חברת אתגרים – שיווק פרויקטים בבנייה נתנאל ארנון, המשמש גם כמנהל השיווק של "מצפה נו"ש", לנוכח הביקוש הער לדירות בפרויקט החליטו היזמים לקיים אירוע נוסף שבו תינתן לרוכשים פוטנציאליים עוד הזדמנות לרכוש דירות בפרויקט במחירי פרי-סייל – מחירי מבצע מוזלים. האירוע יתקיים בימים חמישי ושישי הבאים (30 ו-31 במרץ) במשרד המכירות באתר הפרויקט, ובמהלכו יוצעו למכירה 17 הדירות שנותרו לשיווק.

ארנון: "החלטנו לצאת לעוד סיבוב של אירוע מכירות משמעותי. לבאי האירוע יוצעו דירות של שלושה חדרים במחיר התחלתי של 1,100,000 שקל ודירות של חמישה חדרים במחיר התחלתי של 1,550,000 שקל".

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר