טקס הנחת אבן הפינה במתחם המלך אמציהו (צילום: קבוצת אלמוג)
טקס הנחת אבן הפינה במתחם המלך אמציהו (צילום: קבוצת אלמוג)

הונחה אבן הפינה לפרויקט הפינוי-בינוי בנוה דוד

קבוצת אלמוג נערכת למימוש תוכנית הפינוי-בינוי בנוה דוד, שבמסגרתה ייהרסו שמונה מבנים ישנים בני שתיים-שלוש קומות הכוללים 74 דירות וייבנו שלושה מגדלים בני 28 קומות ובהם 437 דירות

פורסם בתאריך: 27.8.18 13:05

תוכנית הפינוי-בינוי שיזמה קבוצת אלמוג למתחם המלך אמציהו בשכונת נוה דוד בחיפה מתקרבת לשלב היישום, ואתמול (ראשון) ערכה קבוצת אלמוג טקס הנחת אבן פינה לפרויקט.

התוכנית, שהוכנה על ידי משרד האדריכלים שורץ-בסנוסוף, חלה על שטח של כ-16 דונם והיא כוללת הריסת שמונה מבני מגורים ישנים בני שתיים-שלוש קומות ובהם 74 דירות במגרשים שנמצאים ברחוב המלך אמציהו 14-2, ברחוב המלך שלמה 46-36 וברחוב אסתר המלכה 16-14. במקום המבנים שייהרסו ייבנו שלושה מגדלים של 28 קומות ובהם 437 דירות.

ביצוע הפרויקט יהיה מימוש של פרויקט פינוי-בינוי מתחמי שלישי בחיפה, לאחר שכבר יצאו לדרך העבודות להקמת הפרויקט שיוזמת חברת פרשקובסקי השקעות ובניין ברחוב ברל כצנלסון בנוה שאנן והפרויקט שיוזמת חברת הבנייה מחאמיד תופיק במתחם יציאת אירופה בקרית שפרינצק.

מצבם הפיזי הירוד של מבני שיכוני הרכבת הישנים בחיפה הוא אחת מבעיות היסוד של העיר, ולכן התחלת מימושם של מיזמי פינוי-בינוי בעיר בחצי השנה האחרונה היא בשורה חשובה על רקע העובדה שכבר חלפו כ-19 שנים ממועד החלטת הממשלה על הפעלת מסלולי פינוי-בינוי במתחמי דיור ישנים.

בתוך כך הודיעה קבוצת אלמוג כי הפרויקט במתחם המלך אמציהו צפוי להיבנות בשלבים: "בשלב הראשון ייהרסו שלושה מבני רכבת ובמקומם ייבנה מגדל מגורים שיכלול 161 דירות מרווחות. למבנה זה יעברו 30 המשפחות הראשונות ממבני הרכבת שבחרו כבר בשבוע שעבר את דירותיהן החדשות. הדירות שנבחרו על ידי הדיירים הן דירות בנות ארבעה חדרים בקומות 16-3. בשלבים הבאים ייהרסו שאר המבנים הישנים ובמקומם ייבנו המגדלים השני והשלישי".

 

פרויקט הפינוי-בינוי במתחם המלך אמציהו (הדמיה: משרד האדריכלים שורץ-בסנוסוף)

 

 

מנכ"ל קבוצת אלמוג יקי אמסלם: "אנו שמחים שהפרויקט שעליו עמלנו שש שנים יוצא סוף סוף לדרך וגאים להוביל פרויקט התחדשות עירונית מהגדולים בחיפה. מדובר בתהליך ארוך ומאתגר שהפך למציאות, מסע ארוך של שש שנים שלאורכו פעלנו נמרצות ובשיתוף פעולה מלא עם עיריית חיפה לצד דיירי המתחם על מנת לקדם תוכנית הוליסטית שמעניקה איכות חיים גבוהה ומענה מלא לצורכי הדיירים הוותיקים אך גם מאפשרת קיום של פרויקט מודרני, כלכלי ונכון לשכונה".

ראש העיר יונה יהב: "מתחם המלך אמציהו מהווה חוליה חשובה נוספת בתהליך ההתחדשות העירונית בשכונות החוף, שבמסגרתו מחודשות השכונות הוותיקות ברמה הגבוהה ביותר ולפי הסטנדרטים אותם קבענו לבנייה החדשה בעיר. כפי שאנו פועלים ביחד עם התושבים לקידום התוכנית במתחם זה, כך נמשיך ונוביל עמם את כל יתר הפרויקטים המתבצעים במסגרת התחדשות השכונות הוותיקות".


 

 


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הצגה בלבד

    עושים טקסים בוקי סרוקי עבור הקמפיין של יהב
    לתושבעם אמרו שאין כרגע צפי התחלת בנייה

  2. יוסף האוסף

    בחלק גדול מהמקרים פרוייקט פינוי בינוי מאפשר לעשות סדר בפריטים שבתכולת הדירה וכן להפיק רווח אלטרנטיבי שניתן להפיק מהחפצים שאין בהם עוד צורך. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך לעשות זאת.

  3. קובי

    על המחאה של דיירי הדיור הציבורי במתחם לא נכתב. כתבה של יח"צ של העירייה. לא כתבה רצינית

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר