מיכיל קראמר. במכבי חיפה כבר הפסיקו לספור את הנפילות עם זרים (צילום: צלמוס)
מיכיל קראמר. במכבי חיפה כבר הפסיקו לספור את הנפילות עם זרים (צילום: צלמוס)

מכבי צפויה לשחרר את קראמר בינואר

החלוץ ההולנדי המאכזב מיכיל קראמר צפוי להיחתך ממכבי חיפה בחלון ההעברות. בן ארצו, הבלם אטיין ריינן, עשוי לקבל גם הוא הודעת שחרור

פורסם בתאריך: 13.10.18 09:05

החלוץ ההולנדי של מכבי חיפה מיכיל קראמר צפוי להיחתך בחלון ההעברות בינואר, והמנהל הטכני מו אלאך כבר החל לחפש לו מחליף. קראמר מציג יכולת חלשה מאוד מאז הצטרפותו למכבי, וגם הרחקתו במשחק מול מכבי תל אביב במחזור הראשון (2:0) לא הוסיפה לו נקודות זכות.

כאשר קראמר הגיע למכבי הוא אמר שהוא סירב לחתום על חוזה לשנתיים ושהוא העדיף שהמשך ההתקשרות שלו עם הקבוצה יהיה תלוי ביכולת שהוא יפגין. כעת נראה שסירובו של החלוץ מנע ממכבי עוד החתמה ארוכת טווח שגויה שהיתה עולה לה כסף רב.

 

 

שחרורו של קראמר, שהגיע למכבי מספרטה רוטרדם, יהיה אחד מהשינויים הבודדים שתבצע הקבוצה בינואר, בדיוק כפי שקרה בעונה שעברה. שחקן נוסף שמכבי עשויה לוותר עליו הוא הבלם ההולנדי אטיין ריינן, אך עתידו ייקבע רק לקראת פתיחתו של חלון ההעברות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ירוק 30 שנה

    יפה… מגיבים למצב בשונה משנים קודמות. עוד שיפור מהשנים האחרונות . צריך לשלם קצת יותר ולהביא חלוץ ישראלי באנקר כמו בן שהר, תומר חמד

  2. אניהו ירוק

    פתאום הבינו? אז למה הוא שחקן הרכב ועד המשחק האחרון גם לא הוחלף? לא רואים שהוא משוטט במגרש כמו זומבי ותופס את המקום הטבעי של מוחמד עוואד?

  3. יהודה

    קראמר הציל את מכבי חיפה מעוד טיפשות ניהולית , אם הוא היה מבקש חוזה לארבע שנים הוא היה מקבל מהטפשים של מכבי חיפה . ממש מזל . עוד פלופ של רכישת זרים , שום דבר לא השתנה ולא לומדים לקח .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר