פעילות שמעבירים מדריכי עמותת אתגרים לתלמידי ליאו באק (צילום: בית הספר ליאו באק)
פעילות שמעבירים מדריכי עמותת אתגרים לתלמידי ליאו באק (צילום: בית הספר ליאו באק)

בליאו באק מאמצים כלים מהחינוך המיוחד בחינוך הרגיל

בית הספר התיכון ליאו באק אימץ כלים ומיומנויות שבהם הוא משתמש בחינוך המיוחד ובמסלול הבגרות הרגיל כדי לחזק את המיומנויות ואת ההעצמה האישית של התלמידים בחינוך הרגיל

פורסם בתאריך: 27.10.18 16:21

בית הספר התיכון ליאו באק אימץ כלים ומיומנויות שבהם הוא משתמש בחינוך המיוחד ובמסלול הבגרות הרגיל (מב"ר). תוכנית מב"ר של משרד החינוך מחזקת את התלמידים ברמות הרגשית, הערכית והקוגניטיבית, כך שהם יוכלו להצליח להוציא תעודת בגרות איכותית.

אימוץ הכלים של החינוך המיוחד בחינוך הרגיל בליאו באק נועד לחזק את המיומנויות ואת ההעצמה האישית של התלמידים באמצעות לימוד בכיתות קטנות ובניית תוכניות אישיות המותאמות לצורכי התלמידים. כמו כן, פעם בשבוע מתקיים בכל כיתה מפגש של התלמידים עם יועצת ועם תרפיסטית מתחום הריפוי בעיסוק וההכנה לחיים, בדומה למה שמקבלים תלמידי החינוך המיוחד, והתלמידים משתתפים בסמינרים שעוסקים בהעצמה אישית. הסמינרים מועברים על ידי מדריכים מעמותת אתגרים, שמובילים את התוכנית ביחד עם צוותי הייעוץ והמערך הפסיכולוגי והתרפיסטי של ליאו באק. יצוין שבחטיבה העליונה בליאו באק לומדים בכל שנה כ-90 תלמידים במסגרת תוכנית מב"ר.

 

 

מנהלת החטיבה העליונה דפנה יעקובוביץ': "זו הפעם הראשונה שבה אנחנו מאמצים את שיטות הלימוד מהחינוך המיוחד לחינוך הרגיל. מרגש לראות את התלמידים מצליחים לגלות בעצמם את הנקודות החזקות שלהם ואת היכולות שלהם, ומצליחים לתרגם את היכולות הללו להישגים ולהתפתחות אישית מהבחינות הלימודית, החברתית והרגשית".

מנכ"ל ליאו באק הרב אופק מאיר: "בבית הספר לומדים כ-2,700 תלמידים, ומאות רבות מהם זקוקים לחוויה אחרת לגמרי ממה שהחינוך המסורתי-מערבי יודע להציע על מנת לגדול להיות מי שהם נועדו להיות. אנחנו ממשיכים לסייע לכולם להצליח".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר