סילבה בווילה. תקופת הרצה
סילבה בווילה. תקופת הרצה

סניף חדש של סילבה נפתח בווילה כרמל

נדב מגיד פתח סניף נוסף של סילבה במלון וילה כרמל וגייס את השף עודד וולפה מהפיין קלאב שיוסיף לתפריט של סילבה המקורי עוד כמה מנות שיעשו לכם חשק לחזור

פורסם בתאריך: 7.11.18 17:59

החורף כבר בפתח והוא מביא איתו הפתעה – סניף נוסף, שני במספר, של המוסד החיפאי סילבה שנפתח במלון וילה כרמל ונקרא סילבה בווילה. הבעלים נדב מגיד הוא גם הבעלים של מתחם האירועים פיין קלאב, ועל הקולינריה הופקד השף עודד וולפה, מהפיין קלאב כמובן.

מלבד המנות המוכרות של הסילבה שמוצעות גם בסניף החדש, וולפה הוסיף לתפריט מנות כמו בייגל אמנטל עם ביצת עין; שקשוקה ירוקה עם תרד וגבינת אמנטל מוקרמת; סנדוויץ’ טבעוני מלחם מחמצת עם לביבות עדשים כתומות, טחינה, עמבה, עגבנייה ובצל סגול; ומנה בשם שבת בבוקר שמורכבת משלושה פנקייקים ולצדם רוטב שוקולד, רוטב חמאת בוטנים, מייפל וריבה. המקום נמצא בינתיים בהרצה, ובקרוב ניתן יהיה לסגור אותו לאירועים פרטיים.

 

 

מגיד, במה נבדל סילבה בווילה בסילבה המקורי?

“הרעיון במקום החדש הוא לעשות ארוחות בוקר מפנקות עם הקפה האיכותי של סילבה ולערוך אירועי בראנץ’ קטנים שבהם כל מיני מנות קטנות של בוקר מגיעות לשולחן. בשלב זה יש תפריט הרצה, וההיי לייטס של הסילבה עברו גם למקום החדש. אנחנו מתכננים לעשות בופה בראנץ’ בימי שישי פעמיים בחודש”.

 

סנדוויץ' לביבות. גם לטבעונים יש שם מה לאכול

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר