חוגגים את השנה החדשה בשקולה. “מי שרוצה לבלות את פתיחת השנה האזרחית החדשה זה המקום לעשות את זה”
חוגגים את השנה החדשה בשקולה. “מי שרוצה לבלות את פתיחת השנה האזרחית החדשה זה המקום לעשות את זה”

ארוחת ערב מהאגדות ונשיקה לשועל

במועדון השקולה כבר נערכים לחגיגות הנובי גוד/סילבסטר/השנה החדשה ומציעים ארוחת מלכים תחרויות נושאות פרסים, צ’ייסרים והופעות

פורסם בתאריך: 25.11.18 08:00

אמנם עוד לא החלפתם את הדף של חודש נובמבר בלוח השנה, אבל רוחה של השנה החדשה כבר מנשבת במקומות הבילוי. וכמו תמיד, מי שיודע לעשות את זה כמו באירופה הוא המגזר הרוסי, והראשון להתארגן ולהכין הרבה לפני כולם את תלבושות הסנטה קלאוס הוא מועדון השקולה במתחם אל־פאשה בעיר התחתית.

כמדי שנה ייחגג שם הנובי גוד – ראש השנה הלועזי בסגנון עמי ברית המועצות לשעבר – ולמהירי החלטה מוצעת ארוחת ערב חגיגית של השף תימור חיללוב שתכלול שש מנות פתיחה, שמונה סלטים, חמש מנות של פילמני (טורטליני איטלקי עם גבינה, פילמני רוסי עם בשר, חינקלי גרוזיני עם כבש, קניידלך עם עוף ודים סאם עם טונה) פלטה בשרית (כנפיים, פרגית, צלעות חזיר וסטייק אנטרקוט), פלטת פירות ים (שרימפס בציפוי פיסטוק, קלמרי ברוטב סלרי ולימון, מולים שחורים ברוטב שום ויין וסקלופס עטופים בבייקון), ואם תצליחו לשרוד את זה תוכלו לבחור מנה עיקרית ממבחר מנות כמו סטייק סלמון ברוטב פטריות, מיקס פירות ים ומנה בשרית מתפריט מיוחד.

התענוג הזה יעלה לכם 350 שקל לראש, ובחצות ייפתח המקום לקלאברים ויציע תחרויות נושאות פרסים, צ’ייסרים מפנקים והופעות.

 

 

מישה גורדון מבעלי השקולה, שנה טובה?

“בשנים הרבות שבהן אנחנו חוגגים את הנובי גוד בשקולה יצרנו לעצמנו מוניטין כזה שמי רוצה לבלות את פתיחת השנה האזרחית החדשה זה המקום לעשות את זה, או כמו שאומר אחד מחברי הטובים – ‘לבלות בארץ ולהרגיש בחו”ל’. לשמחתנו, ומנגד גם לצערנו הרב, מדי שנה מגיעים המוני בליינים והמקום צר מלהכיל את כולם, ואנחנו נאלצים לשלוח אנשים הביתה. לכן אנחנו ממליצים על הזמנת מקומות מראש גם לארוחה וגם למסיבה”.

מה עוד צפוי לחוגגים?

“כמובן שייערך הטקס עתיק היומין שבו מנשקים את השועל לציון פרוות השועלים החמה שלבשו נגד הקור ברוסיה”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר