לוקאס האוזמן. יעזור למכבי לחזור לליגת העל? (צילום: דוברות מכבי חיפה)
לוקאס האוזמן. יעזור למכבי לחזור לליגת העל? (צילום: דוברות מכבי חיפה)

מכבי מנסה להקדים את הצטרפותו של האוזמן

למרות ניצחון הבית הראשון העונה, במכבי חיפה לא מרוצים מיכולתה של הקבוצה ומנסים לקדם את הגעתו של המתאזרח לוקאס האוזמן, שאמור להצטרף רק בסוף דצמבר

פורסם בתאריך: 30.11.18 10:25

למרות הניצחון הביתי הראשון העונה (82:86 על אליצור נתניה) והעלייה למאזן של שלושה ניצחונות מול שלושה הפסדים, במכבי חיפה לא מרוצים מיכולתה של הקבוצה ומנסים לקדם את צירופו של המתאזרח לוקאס האוזמן. האוזמן (25, 1.91 מטר), שהוחתם לפני שלושה שבועות על חוזה לשלוש שנים, אמור להצטרף רק בסוף חודש דצמבר, אך הבעלים ג’ף רוזן מעוניין שהוא ינחת בארץ כמה שיותר מוקדם.

בניצחון על נתניה בלטו הקפטן ווילי וורקמן (25 נקודות) במשחקו הטוב ביותר מאז פתיחת העונה, והגארד קרון דשילדס (27 נקודות). המאמן ברק פלג שוחח כבר עם רוזן כמה פעמים על האפשרות להחליף את דשילדס, אך רוזן סירב לשחררו. מנגד, הישראלים האחרים של הקבוצה ממשיכים לגלות חולשה, ובמשחק מול נתניה קלעו גיא לביא, גל זבק, דניאל קופרברג, רומן סורקין, עמית אלון והמתאזרחים אנתוני פישר וחואן ברחל ביחד 15 נקודות בלבד.

 

 

הפועל חיפה החתימה השבוע את המתאזרח טוני יאנגר, כפי שפורסם כאן לראשונה בשבוע שעבר. צירופו של יאנגר התאפשר תודות לאיש עסקים שהגדיל בצורה משמעותית את תמיכתו בקבוצה. יאנגר נחת ביום שלישי בארץ, ולמחרת כבר השתתף באימון הקבוצה. משחקו הראשון במדים האדומים ייערך בשבוע הבא מול אליצור קרית אתא. בעקבות צירופו תשחרר הפועל את ארד הררי.

 


 

 


 

לוקאס האוזמן. יסייע לירוקים לחזור לליגת העל? (צילום: מכבי חיפה)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר