המנגל במרפסת הדירה (צילום: דוברות משטרת ישראל)
המנגל במרפסת הדירה (צילום: דוברות משטרת ישראל)

אדם מת כתוצאה מחימום הדירה על ידי מנגל

שני נתינים זרים נמצאו מחוסרי הכרה בדירה בהדר, אחרי שניסו לחמם אותה באמצעות מנגל. מותו של אחד מהם, כבן 35, נקבע על ידי חובשי מד"א. מצבו של השני מוגדר כבינוני והוא מטופל בחדר הלם

פורסם בתאריך: 30.12.18 12:36

כוחות של מד"א ושל איחוד הצלה הגיעו הבוקר (ראשון) לדירה בשכונת הדר בחיפה שבה נמצאו שני גברים, ככל הנראה נתינים זרים מהודו, מחוסרי הכרה. החובשים נאלצו לקבוע את מותו של אחד מהם – גבר כבן 35 – והשני פונה לבית החולים רמב"ם. הסיבה למצב שאליו נקלעו השניים היא ככל הנראה העובדה שהם ניסו לחמם את הבית באמצעות גחלים שדלקו במנגל.

חובש בכיר במד"א טל שוסטק: "כשנכנסו לדירה ראינו שני גברים כבני 35 שוכבים מחוסרי הכרה בחדרים שונים. סיפרו לנו שהיה מנגל דולק בדירה. ביצענו בהם בדיקות רפואיות ראשוניות. אחד מהם, שהיה במצוקה נשימתית חריפה, הונשם ופונה לבית החולים כשמצבו יציב. בשני שהיה ללא דופק וללא נשימה ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, תוך שימוש בתרופות מיוחדות, אבל לצערנו כעבור זמן ממושך נאלצנו לקבוע את מותו".

 

 

מרמב"ם נמסר כי הנפגע שהגיע לבית החולים מטופל בחדר ההלם ומצבו מוגדר בינוני.

במד"א ביקשו להזכיר שהרעלת חד תחמוצת הפחמן היא קטלנית. הגז עשוי להיפלט כתוצאה משימוש בתנור גז או במוצרים שפועלים על גחלים. חד תחמוצת הפחמן הוא גז חסר צבע וריח, ולא ניתן להבחין בקיומו עד שמתחילים להופיע סימני ההרעלה. לכן חשוב לנקוט כללי בטיחות, ובזמן השימוש יש להקפיד על אוורור נאות לשם תחלופת אוויר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר