סיום שלב א' בפרויקט "הרובע" (צילום: חברת גולדן ארט)
סיום שלב א' בפרויקט "הרובע" (צילום: חברת גולדן ארט)

שש דירות נמכרו בפרויקט "הרובע" בוואדי סאליב

חברת גולדן ארט שיוזמת את פרויקט "הרובע" דיווחה כי דירת ארבעה חדרים בשטח של 101 מ"ר נמכרה במחיר של 1.65 מיליון שקל. הפרויקט כולל שישה מבנים בגובה של תשע קומות ובהן 198 יחידות דיור מעל לקומת מסחר

פורסם בתאריך: 7.1.19 09:42

חברת גולדן ארט דיווחה על מכירתן של שש דירות בפרויקט המגורים והמסחר "הרובע" שהיא יוזמת בוואדי סאליב. הפרויקט הוא אחד מהמיזמים החדשים למגורים בשכונה, שפונתה מתושביה בתחילת שנות ה-60 וכעת עוברת תהליך אכלוס מחדש.

מהחברה נמסר כי במסגרת השיווק נמכרה דירת ארבעה חדרים בשטח של 101 מ"ר, שכוללת מרפסת של 12 מ"ר, חניה ומחסן, במחיר של 1.65 מיליון שקל.

ערן אמור, מנהל חטיבת אלדר צפון המשווקת את הפרויקט, מציין כי פרופיל הרוכשים בפרויקט הוא מגוון וכולל צעירים שזו להם דירתם הראשונה, בני זוג ומבוגרים שעברו לדירה קטנה יותר.

 

 

הפרויקט כולל שלושה מבנים בגובה של תשע קומות ובהן 198 יחידות דיור מעל לקומת מסחר. תמהיל הדירות בפרויקט נע בין דירות שני חדרים לדירות חמישה חדרים, והמסחר מיועד לשימושים שכונתיים, ובהם חנויות ובתי קפה.

הפרויקט משתרע על פני 5.7 דונמים והוא כולל גם מרחב ירוק של 700 מ"ר וחניה תת קרקעית. צמוד לפרויקט נמצא פארק בשטח של 12 דונם שהכשירה העירייה במזרח הוואדי בין הרחובות אבן גבירול, ואדי סאליב ועומר אל-ח'טאב.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר