מגוון רחב של תוספות. "בלוברי" חיפה.
מגוון רחב של תוספות. "בלוברי" חיפה.

סניף רשת הגלידה והיוגורט "בלוברי" בקניון ה"סינמול" – שלמות של גלידה

פורסם בתאריך: 14.1.19 15:27

את הגלידות הטובות בחיי, טעמתי כמובן ברומא. לא אשקר- היו פעמים שחשבתי להגר לשם רק בגלל הפיצות והגלידות שלהם. אך למזלי, חיפה מתמלאת אט אט בבתי עסק באווירה איטלקית שמצליחים, באופן מפתיע, להביא את הטעמים האיטלקיים הייחודיים לכאן.

סניף הדגל של רשת הגלידה והיוגורט "בלוברי" בנהריה, כבר הפך מזמן לשם דבר באזור הצפון, בזכות האווירה הייחודית, הקינוחים היצירתיים ואיך לא- הגלידות והיוגורטים המשגעים שלו. כעת, נפתח סניף נוסף של הרשת בקניון ה"סינמול" שבחיפה, והציפיות הן בשמיים.

רשת "בלוברי" נולדה כרשת יוגורט איכותית ועם הזמן, החלה להתמקצע גם בייצור עצמי של גלידות איטלקיות. חומרי הגלם הם האיכותיים ביותר שניתן למצוא בארץ ומיובאים מחברת "פאברי" שבאיטליה.

תפריט סניף ה"בלוברי" שב"סינמול", מציע מגוון רחב של טעמי גלידה באיכות יוצאת מן הכלל, הנעשים באופן עצמי, במקום, וכוללים גם גלידה ללא גלוטן. הגלידות מיוצרות על בסיס יומי, על מנת לשמור על טריותן וטעמן העשיר.

היוגורטים הטעימים ב"בלוברי" מיוצרים בפורמולה ייחודית ובלעדית, הנותנת להם את הטעם המיוחד והמוכר שלהם וידועים בתרומה החיובית שלהם לגוף. הם מסייעים למערכת העיכול, מעודדים את פעולת המערכת החיסונית ותורמים לירידה ברמת הכולסטרול בדם. נוסף על כך, ביוגורט יש 1.9% שומן בלבד- אחוז נמוך מאוד בהשוואה ליוגורטיות אחרות ברחבי הארץ.

המקום מציע גם מנות מפנקות נוספות: וופל בלגי, קרפ צרפתי ומבחר שייקים. בין התוספות המגוונות לגלידות והיוגורטים, תוכלו למצוא: פירות עונתיים טריים, עשרה רטבים מיוחדים, פרלינים, שוקולדים ועוד. חשוב לציין שניתן לקחת כמה תוספות שרוצים, אין הגבלה!

מגוון רחב של תוספות. "בלוברי" חיפה.

מגוון רחב של תוספות. "בלוברי" חיפה.

כמובן שלא ניתן להתעלם מהעיצוב המושקע של הסניף והשירות המזמין והנעים של הבעלים והצוות. העובדים במקום מיומנים בכל מאפייני הסניף: הכנת הגלידות, הקפדה על הניקיון וכדו', על מנת לשמור על המוניטין והרף הגבוה שהציבה "בלוברי" לכל שאר היוגורטיות והגלידריות בארץ.

לאחר ההצלחה הרבה של רשת "בלוברי", הציפיות לסניף החיפאי היו גבוהות מאוד. אך הסניף נפתח לפני שלושה חודשים בלבד, וכבר צבר מעריצים רבים הפוקדים את הסניף מידי יום.

אז אם עדיין לא הבנתם… ברוכים הבאים לאיטליה.

סניף "בלוברי" חיפה.

סניף "בלוברי" חיפה.

 

"בלוברי" חיפה

כתובת: קניון "סינמול"- שדרות ההסתדרות 55, קומה שנייה.

טלפון: 050-7538962

שעות הפעילות: כל ימות השבוע בשעות פעילות הקניון.

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    יקר מאוד.
    יוגורט קטן ב26
    ולוקחים תוספת על השוקולד 3 שקל ממש גנבה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר