רונן נודלמן (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
רונן נודלמן (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

מנהל חדש למחוז חיפה וגליל מערבי של הכללית

רונן נודלמן יחליף את אלי כהן בתפקיד מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית. נודלמן: "אתגר ניהולי גדול"

פורסם בתאריך: 19.2.19 12:34

רונן נודלמן מונה כמנהל החדש של מחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית. נודלמן, תושב רמת ישי, נשוי ואב לשלושה, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במינהל מערכות בריאות שאותו הוא סיים בהצטיינות. נודלמן החל את דרכו במחוז בשנת 1999 ככלכלן והיה שותף להקמת יחידת הביזור במחוז. בהמשך הוא שימש כעוזר מנהל המחוז, כמנהל אדמיניסטרטיבי במינהלת אשר, כמנהל האדמיניסטרטיבי במחוז הצפון וכמנהל האדמיניסטרטיבי במחוז ירושלים, עד שלפני כשנה הוא שב למחוז חיפה וגליל מערבי כמנהל אדמיניסטרטיבי. כעת, לאחר שמנהל המחוז אלי כהן בחר לעזוב את הכללית אל השוק הפרטי, נבחר נודלמן על ידי דירקטוריון הכללית למנהל המחוז.

מחוז חיפה וגליל מערבי הוא הגדול ביותר בכללית עם כ־750,000 מבוטחים והוא מתפרש מיישובי חוף הכרמל בדרום ועד ראש הנקרה בצפון, כולל יישובי הגליל המערבי וחלק מיישובי עמק יזרעאל כמו יקנעם וקרית טבעון. השירות בו ניתן בכ־220 מרפאות של הכללית, במאות מרפאות עצמאיות ובשני מרכזים רפואיים גדולים – לין וזבולון. תקציבו של המחוז הוא כ־4.5 מיליארד שקל והוא מעסיק כ־3,300 עובדים ועוד אלפי רופאים עצמאיים וספקי שירות רפואי.

 

 

נודלמן: "קהל המטופלים והמטפלים הוא הטרוגני וכולל את כל צורות ההתיישבות – ערים, כפרים, קיבוצים ומושבים – עם ייצוג לכלל המגזרים. אפיון זה מהווה אתגר ניהולי גדול ויש חשיבות בהתאמת השירות לצרכים השונים. האתגר הוא גדול עוד יותר מכיוון שמדובר באיזור פריפריאלי שסובל ממחסור ברופאים ובתשתיות, מתחלואה גבוהה, מאוכלוסייה מבוגרת בחלק מהיישובים ועוד. עלינו לתת למטופלים שלנו שירות איכותי, נגיש וזמין, לא פחות ממה שמקבל תושב אזור המרכז ואף מעבר לכך. לשמחתי, יש צוות מעולה במטה ובשטח, וביחד נוכל לשפר עוד ועוד את השירות למטופלים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר