משתתפי ההשתלמות בנושא סוכרת (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
משתתפי ההשתלמות בנושא סוכרת (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

השתלמות בנושא סוכרת לעובדים סוציאליים

השתלמות שנערכה לעובדים סוציאליים של שירותי בריאות כללית עסקה בחשיבות של אורח חיים בריא ושל היצמדות לטיפול התרופתי באיזון המחלה ובמניעת סיבוכים

פורסם בתאריך: 28.3.19 16:42

כ־20 עובדים סוציאליים של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, אשר באים במגע טיפולי עם חולי סוכרת, עברו השתלמות בנושא סוכרת שבה הודגשה החשיבות של אורח חיים בריא ושל היצמדות לטיפול התרופתי באיזון המחלה ובמניעת סיבוכים.

את ההשתלמות ארגנו מנהלת מרפאת הסוכרת בקריית הבריאות זבולון ד”ר רונית קלמנוביץ’-דיקשטיין, סגנית המנהלת הרפואית במחוז ד”ר לילך דולב ומנהלת השירות לעבודה סוציאלית במחוז עו”ס יפעת אלון מתוך תפישה שלפיה טיפול נכון במחלה הוא טיפול כוללני בהקשר ביו-פסיכו-סוציאלי, כאשר הבנת עולמו הרגשי של המטופל וטיפול מותאם אישית מסייעים בשיפור היצמדותו לטיפול ובשינוי אורחות חייו. בצוות המנחים שהעביר את ההשתלמות היו ד”ר קלמנוביץ’-דיקשטיין, ד”ר דולב, רכזת הסיעוד בתחום הסוכרת אורית ויזינגר, הדיאטנית הקלינית דנה פרידמן פוני וענת ספרוני.

 

 

נוסף על ההרצאות נערכו במסגרת ההשתלמות שתי סדנאות: סדנה אחת הועברה על ידי עו”ס בכירה דנה קרן צור ובה נכנסו המשתתפים לנעלי המטופלים ואותגרו בדילמות בהתמודדויות המאפיינות את הסובלים מסוכרת; ובסדנה השנייה תרגלה עו”ס עדי אראל יבזורי מהמחלקה לרפואת המשפחה עם המשתתפים את נושא הריאיון המוטיבציוני.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר