תומר בר אבן. גם הפסיד בבוררות וגם ישלם את שכר הטרחה של הבורר (צילום: הפועל חיפה)
תומר בר אבן. גם הפסיד בבוררות וגם ישלם את שכר הטרחה של הבורר (צילום: הפועל חיפה)

הפועל ניצחה בתביעת הבוררות שהגיש בר אבן

הבורר קיבל את הטענה של הפועל חיפה, ולפיה החוזה עם תומר בר אבן הופסק בשל ירידתה לליגה הארצית, ולמרות שהקבוצה הוחזרה ללאומית היא לא היתה מחויבת לשחקן

פורסם בתאריך: 7.4.19 11:23

הכדורסלן תומר בר אבן, שהגיש תביעת בוררות נגד הפועל חיפה בסך של 180,000 שקל בטענה להפרת חוזה, הפסיד בבוררות וגם ישלם את שכר הטרחה של הבורר בסכום של 12,500 שקל.

בתחילת העונה הקודמת חתם בר אבן על חוזה לשנתיים בהפועל, כאשר החוזה לעונה השנייה אמור היה להיכנס לתוקף רק אם הקבוצה תשחק באחת משתי הליגות הראשונות. אלא שבתום העונה שעברה ירדה הפועל לליגה הארצית והודיעה לשחקן כי הוא לא ימשיך לשחק בשורותיה. זמן קצר לפני תחילת העונה הנוכחית פורקה מכבי קרית גת והפועל הוחזרה לליגה הלאומית, ואז דרש בר אבן לממש את חוזהו אך הפועל הודיעה לו כי היא משוחררת מחוזהו.

 

 

במהלך הבוררות טענה הפועל באמצעות עו”ד דרור כהן כי לאחר ירידתה לליגה השלישית הסתיים החוזה בין הצדדים. הבורר ישראל שמעוני קיבל את הטענה, זיכה את הקבוצה וחייב את השחקן בתשלום שכר טרחה.

עו”ד כהן: “אני שמח שהטענה שלנו התקבלה. זהו פסק דין חשוב מבחינת המועדון”.

ביום שלישי קטעה הפועל רצף של שלושה הפסדים והשיגה ניצחון ביתי חשוב על מכבי רחובות (84:92). הניצחון הרחיק את הפועל שתי נקודות מהמקום ה־13 שמוביל לירידה לליגה הארצית ומאזנה לפני תחילת הפלייאוף התחתון 15:11.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר