ד"ר אמנון רופא וג'ורג' שפר בטקס הנחת אבן הפינה (צילום: מורן עתיר)
ד"ר אמנון רופא וג'ורג' שפר בטקס הנחת אבן הפינה (צילום: מורן עתיר)

הונחה אבן הפינה למיון הממוגן בבני ציון

חדר המיון הממוגן שייבנה בחזיתו של המרכז הרפואי בני מיון יהיה ממוגן מפני טילים, לוחמה אטומית, כימית וביולוגית ותרחישי חירום כמו רעידות אדמה ואסונות טבע. הפרויקט צפוי להסתיים בעוד כשנתיים

פורסם בתאריך: 8.4.19 17:33

בטקס חגיגי הונחה אבן הפינה לחדר המיון הממוגן במרכז הרפואי בני ציון. חדר המיון הממוגן, שהקמתו מתאפשרת בזכות תרומות ותקציב של משרד הבריאות, ייבנה בחזית בית החולים וישתרע על שטח של כ-4,500 מ"ר. הפרויקט, שצפוי להסתיים בעוד כשנתיים, מורכב משלושה חלקים עיקריים שביחד יהוו את קומפלקס חדר המיון – חנייה חדשה על גג המיון בשטח של 1,420 מ"ר, קומת המיון ששטחה הוא 1,470 מ"ר, וקומת אשפוז ממוגן בשטח של 1,470 מ"ר. בחדר המיון יהיו 35 מיטות אשפוז בזמן רגיעה ו-53 מיטות בזמן חירום, ובקומת האשפוז יהיו 58 מיטות טיפול.

 

 

המיון יהיה ממוגן מפני טילים, לוחמה אטומית, כימית וביולוגית ותרחישי חירום כמו רעידות אדמה ואסונות טבע. יצוין כי ביומה האחרון של מלחמת לבנון השנייה ספג בית החולים פגיעה ישירה של טיל, ובנס לא היו פגיעות בנפש ונגרמו נזקים לרכוש בלבד.

בטקס הנחת אבן הפינה השתתפו מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא, נשיא ארגון בני ציון ארצות הברית ג'ורג' שפר. רופא הודה לשפר על תרומתו של הארגון שבראשו הוא עומד והעניק לו תעודת הוקרה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר