אמיר הברפלד. הזרמת הכספים נעצרה (צילום: צלמוס)
אמיר הברפלד. הזרמת הכספים נעצרה (צילום: צלמוס)

הפיצוץ במשא ומתן עם אנשי העסקים יוביל לאובדן של מיליוני שקלים

קבוצת אנשי העסקים שניהלה משא ומתן עם יואב כץ התחייבה להזרים לקופתה של הפועל חיפה כשני מיליון שקל בשנה, אך בעקבות הפיצוץ הכסף לא יועבר

פורסם בתאריך: 5.5.19 15:09

הפיצוץ במשא ומתן בין הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ לקבוצת אנשי העסקים בראשותם של נציגו אמיר הברפלד וצחי נקש צפוי לגרום למועדון לאובדן כספי של מיליוני שקלים. אנשי העסקים, שניהלו עם כץ משא ומתן על הצטרפותם לניהולה של הפועל, התחייבו להזרים לקופת המועדון סכום שנאמד בשני מיליון שקל בשנה, אך בעקבות הפיצוץ הכסף לא יועבר.

נוסף על כך, בתחילת העונה נרכשו על ידי חבריהם של אנשי העסקים יותר מ־100 מנויים למשחקי הקבוצה, רובם ליציע היהלום, והחשש במועדון הוא שמנויים אלה לא יירכשו בעונה הבאה.

כזכור, אנשי העסקים כבר העבירו בחודשים האחרונים מאות אלפי שקלים לקבוצה הבוגרת ולמחלקת הנוער, שנועדו בעיקר לטיפול במתחם האימונים המיושן בקרית חיים, אך בשל הפיצוץ במשא ומתן הופסקה העברת הכספים.

יתרה מכך, השתלשלות העניינים הובילה את הברפלד להגיש לכץ מכתב התפטרות, וגורמים בהפועל טוענים כי הסיבה לכך היא עימות בינו לבין המנכ”ל אורן שטרלינג. בטיוטת ההסכם שהועברה לכץ הופיע סעיף שלפיו אנשי העסקים ימנו מנכ”ל למועדון במקומו של שטרלינג אך התחייבו למצוא לו תפקיד אחר ואף הציעו לו את תפקיד מנהל הקבוצה הבוגרת. שטרלינג נפגע מאוד מהדרישה, ומערכת היחסים בינו לבין הברפלד עלתה על שרטון.

 

 

בתוך כך, לפיצוץ במשא ומתן יש השלכות על זהות עוזר המאמן שיעבוד בעונה הבאה לצדו של חיים סילבס. מאיר בן מרגי, שמשמש זה עשור כעוזר המאמן בהפועל ושנחשב לאיש סודו של הבעלים יואב כץ, לא אמור היה להמשיך בתפקידו אם קבוצת אנשי העסקים בראשותם של הברפלד ונקש היו מצטרפים לניהול הקבוצה. כעת, לאחר פיצוץ המשא ומתן בינם לבין כץ, עשוי בן מרגי להישאר בקבוצה.

סילבס אינו מתנגד לכך שבן מרגי ימשיך בתפקידו, אך הוא מעוניין גם ביניב לביא ששימש כעוזרו בשנים האחרונות. כדי שזה יקרה מתכוון המאמן לבקש מכץ להגדיל את הצוות המקצועי. אלא שכץ לא שש להרחיב את מספרם של מקבלי השכר במועדון והוא נוהג לאשר למאמנים שהוא ממנה לעבוד עם עוזר אחד בלבד. כעת נשאלת השאלה איך יגיב כץ לבקשתו הצפויה של סילבס.

כזכור, כאשר ניר קלינגר עזב את הפועל, המועמדים המובילים להחליפו היו עמיר תורג'מן ויובל נעים שדרשו לצרף עוזר נוסף אך כץ סירב, ובסופו של דבר החליטו שניהם לא לחתום בהפועל.

בכל מקרה, בן מרגי יסיים את העונה בהפועל, ובסיומה יחל קרב כיפוף הידיים בין סילבס לכץ. ניסיון העבר מלמד שכץ ינצח והפועל תפסיד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר