ג’ף רוזן. לא מוותר על מסורת המסעות לארצות הברית (צילום: צלמוס)
ג’ף רוזן. לא מוותר על מסורת המסעות לארצות הברית (צילום: צלמוס)

מכבי בדרך חזרה לליגת העל: היום ברוממה – משחק מספר 2

הניצחון במשחק הראשון בסדרת גמר הפלייאוף על הפועל גליל עליון קירב את מכבי חיפה ליעד שהציבה לעצמה - חזרה לליגה הראשונה. בקבוצה כבר נערכים לעונה הבאה

פורסם בתאריך: 17.5.19 07:25

לאחר הניצחון במשחק הראשון בסדרת גמר הפלייאוף על הפועל גליל עליון (80:81) נערכת מכבי חיפה למשחק השני בסדרה שייערך היום (שישי, 14:00) בהיכל הספורט ברוממה כשהיא יודעת שניצחון יקרב אותה מאוד לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד בליגה הלאומית.

למרות שהעלייה עדיין אינה מובטחת, במכבי כבר נערכים לעונה הבאה בתקווה שהקבוצה תשחק בליגה הראשונה. על אף הביקורות הקשות על מסעות קדם העונה לארצות הברית, שבהם מקיימת הקבוצה משחקים נגד קבוצות מה־NBA (ולרוב סופגת תבוסות משפילות), הבעלים ג’ף רוזן מעוניין להמשיך במסורת, ובשבועות הקרובים הוא אמור לסכם מול מי תשחק הקבוצה בחודש אוקטובר.

החוקים החדשים שעברו השבוע במינהלת ליגת העל יובילו לכך שמכבי תשחק בכל משחק עם לא יותר מארבעה זרים, שכן שיתוף של חמישה זרים אפילו במשחק אחד יגרור תשלום קנס של 500,000 שקל למינהלת. על שיתוף של שלושה זרים בלבד תקבל הקבוצה מענק של 250,000 שקל, ועל שיתוף של ארבעה זרים לא יהיו מענק או קנס.

 

 

מכבי עדיין לא חתמה על הסכם שימוש בהיכל הספורט ברוממה בשנה הבאה, אך ברור שעלייה לליגת העל תשאיר את הקבוצה בהיכל הספורט ברוממה. כפי שפורסם כאן, המאמן דניאל סוואנה ימשיך בתפקידו והוא צפוי לקבל שדרוג משמעותי בשכרו.

בעקבות התחממות היחסים בין הקבוצה הבוגרת למחלקת הנוער לאחר המינוי של בני כץ מהנוער לעוזרו של המאמן דניאל סוואנה, החתים רוזן את כוכב קבוצת הנוער דניאל נג’אר על חוזה לשלוש שנים. נג’אר בן ה־18 שמשחק כרכז מתאמן לאורך העונה גם בבוגרים, ולאחר שהרשים את הצוות המקצועי הוא הוחתם. בעונה הבאה ישחק נג’אר בנוער ובמקביל צפוי לקבל דקות משחק בקבוצה הבוגרת, בתקווה שזו תשחק בליגת העל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר