מצעד הגאווה בחיפה (צילום: ראובן כהן)
מצעד הגאווה בחיפה (צילום: ראובן כהן)

מצעד הגאווה בחיפה: לוחות זמנים וחסימת כבישים

ביום שישי ב-12:00 ייצא לדרכו מצעד הגאווה החיפאי. המקטע בין צומת כרמליה לרחוב הספורט ייסגר לתנועת רכבים ב-9:00, ומ-11:30 ייסגר הקטע שבין צומת כרמליה לגן האם, בהמשך ייחסמו גם מרכז הכרמל עד לשעה 17:00. לא תותר חניה לאורך הציר מיום חמישי בערב

פורסם בתאריך: 23.6.19 08:04

ביום שישי ייערך מצעד הגאווה החיפאי בפעם ה-13 בהשתתפותם של אלפי צועדים. המצעד יוזנק מצומת כרמליה וינוע לאורך שדרות מוריה עד לגן האם, שם יתקיים אירוע הסיום החגיגי. באירוע יופיע הזמר יונתן מרגי, וכמו כן יתקיימו הופעות של מלכות דראג, ודי.ג'יי מריומה יהיה אחראי על המוזיקה.

הצועדים יתכנסו בצומת כרמליה החל בשעה 10:30, והמצעד עצמו ייצא לדרך בשעה 12:00. עומסי תנועה כבדים צפויים באזור, ושדרות מוריה ייסגרו לתנועת כלי רכב לכיוון צפון במקטע שבין צומת כרמליה לרחוב הספורט בשעות 11:30-9:00. מהשעה 11:30 ועד לשעה 13:30 ייסגר לתנועה כל הקטע שבין צומת כרמליה לגן האם, ועם הגעתם של הצועדים למרכז הכרמל ייסגרו שדרות הנשיא במקטע שבין מרכז הכרמל לצומת שדרות הנשיא-רחוב התשבי לשני הכיוונים.

במשטרה מציינים כי ייתכן שמקטע זה יישאר סגור עד לשעה 17:00. עוד נמסר מהמשטרה כי ייחסמו לתנועת כלי רכב כל הרחובות החוצים את ציר המצעד וכי לא תותר חניית רכבים לאורך הציר החל מיום חמישי בערב. רכבים שיחנו במקום ייגררו על ידי עיריית חיפה.

 

 

את המצעד יאבטחו מאות שוטרים שיהיו פרושים לאורך מסלול המצעד כדי לשמור על הסדר הציבורי ועל שלום המשתתפים בו. שוטרי תנועה ומתנדבים של משטרת ישראל יעסקו משעות הבוקר של יום שישי בהכוונת התנועה כדי להקל על העומסים הצפויים.

במשטרה ממליצים להיעזר במוקד המידע של משטרת ישראל (110) בנוגע להסדרי התנועה ולחסימות צירים, ולהסתייע באפליקציית Waze. כמו כן ממליצה המשטרה לא להגיע לאזור ברכבים פרטיים ולהשתמש בתחבורה ציבורית.

 

מצעד הגאווה בחיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

מצעד הגאווה בחיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. למה חסימת מוריה שוב

    למה דווקא שם ולא מטיילת בת גלים אל פארק הכט וסיום בדדו?? לא יותר הגיןני?

  2. מבצע: תחתונים וחזיות

    למצעד הגאווה: הקונה 2 מקבל 4 בחינם. המכירה החל משעה 11:30, לאורך המסלול.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר