יהונתן מרגי (צילום: מגד גוזני)
יהונתן מרגי (צילום: מגד גוזני)

מצעד הגאווה: רצו את סטטיק ובן אל, יסתפקו במרגי

הפקת מצעד הגאווה החיפאי, שיתקיים בעוד שלושה שבועות, רצו להביא למופע הסיום את סטטיק ובן אל תבורי, את סטפן ואפילו את דנה אינטרנשיונל, אבל בגלל הצטמקות התקציב, שכ-25 אחוז ממנו מיועדים לאבטחה, יסתפקו הצועדים ביהונתן בן מרגי וכנראה גם בחברי פרויקט "Revox" יוני בן טובים ודי.ג'יי סאן אטיאס

פורסם בתאריך: 6.6.19 08:43

אחרי כל השמות הגדולים שנזרקו לחלל האוויר יסתפקו צועדי מצעד הגאווה ביהונתן מרגי, שיהיה האמן המרכזי אשר יופיע באירוע הסיום של מצעד הגאווה בחיפה שיתקיים ב-28 ביוני. אתמול (רביעי) סיכמה הפקת המצעד על הופעתו של מרגי עם מנהלו האישי אורון כלפון.

לאחר שהניסיונות לגייס אמנים בולטים, ובהם הצמד סטטיק ובן אל תבורי והזמר סטפן ובהמשך גם דנה אינטרנשיונל נפלו בשל עלויות גבוהות, החליטה הפקת המצעד להביא לאירוע אמן מוכר אחד בלבד, כאמור מרגי, ואמן חיפאי שיהיה ככל הנראה היוטיובר יוני טובים שיופיע עם הרכב המוזיקה האלקטרונית שלו Revox שבו חבר די.ג'יי סאן אטיאס. בהפקה מנהלים בימים אלה מגעים עם טובים ומקווים לסכם איתו בקרוב.

בשנה שעברה השתתפו באירוע הסיום של המצעד זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, מרגלית צנעני ועילי בוטנר וילדי החוץ. שנה קודם לכן, ב-2017, הופיעו אניה בוקשטיין, אביאור מלסה, נסרין קדרי, עברי לידר וקים קונקשן. ב-2016 הופיעו עדן בן זקן ויונתן בוקס ונערכה הופעת דראג, אך אז היתה זו השנה הראשונה שבה התקיים המצעד בתוואי שמצומת כרמליה, דרך שדרות מוריה ושדרות הנשיא, עד לגן האם, ולראשונה גם בשיתוף פעולה בין עיריית חיפה לקהילה הגאה. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון", מחזיק תיק הגאווה בעיריית חיפה תבור להט ביקש לבדוק את האפשרות להעביר את התוואי של מצעד הגאווה לעיר התחתית אך הרעיון נגנז, גם כן בשל העלויות הגבוהות.

 

 

גורמים בהפקה טוענים כי התקציב שהקצתה העירייה למצעד הוא 450,000 שקל וכי מדובר בסכום נמוך יותר מאשר בשנים עברו. לדבריו של סגן ראש העיר הרב דובי חיון, שמשמש מחזיק תיק התרבות בעירייה, הסיבה לדילול במספר האמנים ולכך שלא יופיע במצעד אמן מוביל היא העלויות הגבוהות של אבטחת האירוע: "התקציב הקיים הוא לא הרבה יותר קטן מבעבר, אבל העניין הוא שרבע מהסכום מופנה למשטרה ולאבטחה. אני לא מעורב בהפקה ומי שמטפל בזה הוא להט, אבל אני תומך, מלווה ומגיש כל עזרה שהם צריכים. אני מאמין שיהיה פסטיבל גאווה מדהים. אני בעצמי אהיה שם לברך את הקהילה הגאה בחיפה".

להט: "אנחנו הולכים על שני אמנים ובמקביל תומכים באמנים מקומיים. מרגי הוא אמן מצוין. השנה אנחנו נמנעים מבזבוז כספים מיותר, ובשנה הבאה  נלך יותר בגדול".

אתם לא חוששים מכך שהופעה של מרגי, שפונה לקהל הצעיר, תגרום לקהל המבוגר להדיר את רגליו מהאירוע?

"המצעד ייערך ממש בתחילת החופש הגדול, ולכן יש חשיבות להביא אליו צעירים. המצעד השנה הוא בסימן צעירים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפאי אמיתי 100% חתול

    למה משלם המיסים בעיר צריך לממן לכם אומנים יקרים? תביאו להקת בית ספר שתופיע במצעד שלכם. את המיסים צריך להפנות לתשתיות, בתי חולים, חינוך והשכלה, רווחה, אזרחים ותיקים וביטחון אישי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר