גבריאל תמאש. בקרוב יעבור רשמית (צילום: ניר קידר)
גבריאל תמאש. בקרוב יעבור רשמית (צילום: ניר קידר)

אסטרה שילמה להפועל, הכספים ישמשו לסילוק חובותיו של תמאש

אסטרה ג'ורג'יו העבירה 50,000 יורו להפועל חיפה, וחלק מהסכום ישמש את המועדון לשלם את חובו של הבלם גבריאל תמאש לעו"ד איתן סטולר. לאחר שהחוב ייפרע, צו העיקול שהוצא נגד תמאש יוסר והעברתו לקבוצה הרומנית תצא אל הפועל

פורסם בתאריך: 9.8.19 21:56

אסטרה ג'ורג'יו הרומנית העבירה היום (שישי) בצהריים 50,000 יורו להפועל חיפה – סכום שחלקו ישמש את המועדון לשלם את חובו של הבלם גבריאל תמאש לעו"ד איתן סטולר. לאחר שהחוב יסולק, צו העיקול שהוצא נגד תמאש יוסר ותתאפשר העברתו של הבלם הרומני לקבוצתו החדשה.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והצפון", ב-17 ביולי הורתה לשכת ההוצאה לפועל על הוצאת צו עיקול על כל נכסיו וזכויותיו של תמאש בהפועל, לרבות כרטיס השחקן שלו, בשל חוב של 62,640 שקל לעורכי הדין שייצגו אותו בפרשת הנהיגה במהירות מופרזת תחת השפעת אלכוהול.

בהסכם שנחתם בין הבעלים של הפועל יואב כץ לתמאש ב-14 ביוני נקבע כי הבלם ישחק בקבוצה גם בעונה הבאה וכי הפועל תשלם את חובותיו בסך של 115,000 שקל לגורמים שונים, ובהם עורכי דינו ושחקן העבר של הפועל אבנר חדד שלו חייב תמאש כ-40,000 שקל. לטענתו של עו"ד סטולר, הובטח לו כי הצ'קים של כץ "נמצאים בדרך לארץ מארצות הברית", אך כשנודע לו שלא כך הם פני הדברים הוא פנה ללשכת ההוצאה לפועל בחיפה והוציא לתמאש צו איסור יציאה מהארץ. אלא שתמאש כבר היה אז במחנה האימונים של הפועל ברומניה, מקורביו יידעו אותו בדבר קיומו של הצו, והוא החליט לא לשוב לישראל. בשל כך פנה סטולר להוצאה לפועל והוציא את צו העיקול שמנע את העברתו של השחקן לאסטרה ג'ורג'יו.

 

 

צו העיקול נשלח למשרדיה של הפועל באיצטדיון קרית חיים ב-21 ביולי, אך לטענתו של עו"ד כהן המייצג את עו"ד סטולר, סירבה הפועל לחתום על קבלת הצו. ב-1 באוגוסט, כשנודע לעורכי הדין שתמאש חתם בקבוצה הרומנית, שלח עו"ד כהן להפועל מכתב שבו צוין כי המועדון סירב לחתום על קבלת הצו וכי "צו העיקול חל על כל נכסיו וזכויותיו של הנדון (תמאש; י"ג) אשר אצלכם, ובין היתר גם על כרטיס השחקן הידוע כנכס. אי לכך, אין להוציא מידיכם כל נכס/זכות של הנדון עד לסילוק החוב בתיק ההוצאה לפועל. למען הסר ספק, אתם נדרשים לא לשחרר את כרטיס השחקן בטרם ישולם החוב".

עו"ד כהן אמר ל"כלבו – חיפה והצפון" כי "ככל שהשחקן או המועדון לא ישלמו את החוב, מרשי ישקול נקיטת הליכים משפטיים נוספים בארץ ובחו"ל".

כעת, לאחר שתמאש סיכם עם אסטרה ג'ורג'יו על מענק חתימה בסך של 30,000 יורו, הועבר הסכום ביחד עם דמי ההעברה בסך של 20,000 יורו להפועל. לדבריהם של גורמים בהפועל, הם פנו לעו"ד כהן ובישרו לו כי התשלום מהקבוצה הרומנית התקבל וכי ביום ראשון ייפרע החוב. לאחר שהסכום יועבר לסטולר יוסר צו העיקול כל כרטיסו של תמאש והעברתו לאסטרה ג'ורג'יו תצא אל הפועל.

עו"ד כהן: "אני יכול לאשר שמנכ"ל הפועל אורן שטרלינג התקשר אלי ואמר שהפועל קיבלה את הכסף ושהוא יועבר. אנחנו ממתינים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר