גבריאל תמאש. איפה הכסף? (צילום: צלמוס)
גבריאל תמאש. איפה הכסף? (צילום: צלמוס)

תמאש רוצה להישאר ברומניה, החובות שלו נשארו בישראל

טענות על כך שהבלם גבריאל תמאש שמעוניין לעזוב את הפועל חיפה הותיר בארץ חובות הנאמדים ב־100,000 שקל. אחד מבעלי החוב הוא שחקן העבר של הפועל אבנר חדד

פורסם בתאריך: 24.7.19 16:03

גורמים שונים טוענים כי גבריאל תמאש, הבלם הרומני של הפועל חיפה שמעוניין לעזוב את המועדון, הותיר בארץ חובות שנאמדים ב־100,000 שקל לאנשים פרטיים ולגופים שונים.

אחד מבעלי החוב הוא שחקן העבר של הפועל אבנר חדד. מקורב לחדד: “גורמים בהפועל פנו לחדד כדי שיעביר כספים לתמאש על מנת לסייע לו לשלם לעורכי דינו. תמאש הפקיד אצל חדד צ’קים בחתימת ידו בסך של כ־40,000 שקל, שהיו אמורים להיפרע כשהשחקן יקבל את שכרו מהפועל במהלך העונה הקרובה. עכשיו, כשהסיכויים שתמאש יחזור לארץ הם קלושים, הכספים ייגבו מערבים בתוך המועדון ומכאלה שעזבו את הפועל”.

 

 

המקורב לחדד סיפר עוד כי הכספים האחרונים שהעביר שחקן העבר לבלם נועדו כדי לממן את עורכי הדין שייצגו אותו בפרשת הנהיגה במהירות גבוה תחת השפעת אלכוהול. אותו גורם הוסיף כי הכספים הללו לא הגיעו ליעדם וכי אנשים נוספים מחזיקים בצ’קים אישיים של השחקן.

תמאש, שנעלם השבוע ל־24 שעות ממחנה האימונים של הפועל ברומניה וגרם לאנשי המועדון לחפש אחריו מחשש לחייו, ניהל באותו הזמן משא ומתן עם שתי קבוצות רומניות – האלופה פ.צ קלוז ואסטרה ג’ורג’יו. למחרת, בשיחה עם הבעלים יואב כץ, הוא הודיע לו כי הוא לא רוצה להמשיך לשחק בהפועל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר