פרופ' בועז וולר
פרופ' בועז וולר

חדש בבני ציון: בדיקת Video EEG

מכון ה-EEG במרכז הרפואי בני ציון החל לבצע בדיקת Video EEG - בדיקת רישום של הפעילות החשמלית של המוח, אשר נערכת באמצעות הצמדת אלקטרודות לקרקפת, מנוטרת באמצעות מצלמת וידאו ומשמשת בעיקר לאבחון אפילפסיה ומחלות נוירולוגיות

פורסם בתאריך: 19.8.19 17:10

מכון ה-EEG (אלקטרואנצפלוגרף) במרכז הרפואי בני ציון השיק בדיקה חדשה – Video EEG. בדיקת EEG היא בדיקת רישום של הפעילות החשמלית של המוח, אשר נערכת באמצעות הצמדת אלקטרודות (חיישנים) לקרקפת ומשמשת בעיקר לאבחון אפילפסיה ומחלות נוירולוגיות. הבדיקה מתבצעת במצבי ערות ושינה.

מנהל היחידה לנוירולוגיית ילדים בבני ציון ד"ר יעקב גניזי: "בדיקת Video EEG נערכת באשפוז קצר של שלושה-חמישה ימים, והיא מיועדת לחולים שסובלים מאירועים של שינוי במצב ההכרה אשר חשודים שמקורם הוא בהפרעה חשמלית בתפקוד המוח. במהלך הבדיקה המטופל מחובר לאלקטרודות ומנוטר באופן רציף גם באמצעות מצלמת וידאו, וכך מתאפשר לצוות הרפואי לצפות באירועים בזמן אמת, להגיע לאבחנה נכונה ולתת את הטיפול המתאים ביותר".

 

 

הבדיקה מבוצעת במבוגרים במכון בהנהלתם של פרופ' בועז וולר, מנהל המחלקה הנוירולוגית, וד"ר איעד מחג'נה, מנהל השירות האלקטרופיזיולוגי.

פרופ' וולר: "אחד מהיתרונות של המכון הוא הימצאותו בתוך המרפאה הנוירולוגית בבית החולים, והדבר מאפשר התערבות מיידית של מומחים מתחום הנוירולוגיה ונוירולוגיית ילדים במקרה הצורך".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר