ד"ר אנטוניו קוטלר, מומחה בהמטולוגיה, במהלך מתן ייעוץ וירטואלי (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
ד"ר אנטוניו קוטלר, מומחה בהמטולוגיה, במהלך מתן ייעוץ וירטואלי (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

הכללית מציעה: ייעוץ וירטואלי לרופא משפחה על ידי מומחה

יוזמה חדשה של מחוז חיפה וגליל מערבי בשירותי בריאות כללית מאפשרת מתן ייעוץ און ליין של רופא מומחה לרופא משפחה. היתרונות למבוטח: הימנעות מתורים ותחילת טיפול מהירה

פורסם בתאריך: 22.8.19 09:05

מחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית החל ביוזמה חדשה שבמסגרתה ניתן לרופא המשפחה ייעוץ און ליין על ידי יועצים בתחומים ריאות, נפרולוגיה, כבד, סוכרת, המטולוגיה, המטולוגיה ילדים, אנדוקרינולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, מחלות זיהומיות ומחלות זיהומיות ילדים.

בכללית מציינים כי בדרך זו, כאשר רופא המשפחה מוצא שיש צורך בחוות דעת של יועץ מומחה באחד מהתחומים הללו, הוא יוצר עמו קשר און ליין, וכך מתבצע תוך זמן קצר הייעוץ של המומחה כולל אבחון והמלצות טיפוליות.

 

 

המנהלת הרפואית של המחוז ד”ר לילך צולר שהובילה את המהלך מציינת כי לשירות החדש יש יתרונות רבים: “מעבר לנוחות למטופל בכך שהוא לא צריך לתאם תור, להמתין לו, להגיע למרפאה יועצת ולשלם השתתפות עצמית, הייעוץ מרוכז בידי רופא המשפחה. בדרך זו נמנעת נפילה בין כיסאות ויש התייחסות לכל הבעיות הרפואיות והטיפול התרופתי של המבוטח בגישה כוללנית. כמו כן, מתקיימת חשיבה משותפת בין היועץ לבין רופא המשפחה שמכיר היטב את המטופל, והוא למעשה מתווך בין הרופא המומחה למטופל. בדרך זו גם מתקצרים מאוד משך האבחון והתחלת הטיפול ונחסכים למטופל סבל ונזק בשל עיכוב לא רצוי. אמנם לא כל מקרה מתאים לייעוץ וירטואלי, אך הוא יעיל מאוד במקרים שבהם הוא מתאים”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה מכבי לא עושים שירות כזה?! זה שירות ממש חכם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר