פרויקט "הרובע" בוואדי סאליב (צילום: קובי סרור)
פרויקט "הרובע" בוואדי סאליב (צילום: קובי סרור)

נחנך הבניין הראשון בפרויקט "הרובע" בוואדי סאליב

הבניין שנחנך בפרויקט "הרובע" הוא בן תשע קומות ובהן 131 דירות שנועדו להשכרה לטווח ארוך. מנכ"ל חברת גולדן ארט שמעון ג'יני: "הפרויקט נחשב לחדשני בארץ מכיוון שמדובר ביישום יוזמה פרטית להקמת מתחם אשר משלב דירות למכירה ודירות להשכרה ארוכת טווח"

פורסם בתאריך: 15.9.19 15:21

סגן ראש העיר הרב דובי חיון ואנשי חברת גולדן ארט גזרו היום (ראשון) את הסרט בחנוכת הבניין הראשון בפרויקט "הרובע" בוואדי סאליב. הבניין שנחנך הוא בן תשע קומות וכולל 131 דירות של שניים, שלושה וארבעה חדרים. הדירות בבניין מיועדות להשכרה לטווח ארוך והן מצוידות במטבח מאובזר הכולל כיריים, מקרר, מדיח ותנור, בארונות קיר ובמיזוג מיני מרכזי. חלק מהדירות יוצעו עם ריהוט מלא, ובכולן יש מרפסת או גינה. אכלוסו של הבניין יתחיל במהלך חודש אוקטובר.

חברת גולדן ארט, יזמית הפרויקט, מציעה חוזה השכרה של עד שלוש שנים בבניין, שבו תמצאו חדר כושר, מועדון דיירים, חדר כביסה ומערכת חימום מים מרכזית, והוא ינוהל על ידי חברת ניהול ואחזקה עם אב בית שתהיה פעילה מסביב לשעון. שכר הדירה לדירת שני חדרים יתחיל ב-2,800 שקל בחודש ולדירת שלושה חדרים ב-3,300 שקל בחודש.

מנכ"ל חברת גולדן ארט שמעון ג'יני: "הפרויקט מביא לידי ביטוי מעשי ומובהק הגשמת חזון, חלוציות, פריצת דרך ומודל להתחדשות עירונית במקום עם היסטוריה עשירה ומורכבת, עם אופי ייחודי ועם מיקום אסטרטגי. כל מי שעמד במקום הזה לפני פחות משש שנים ראה מסביב גבעת טרשים ועזובה. היום רואים פה פרויקט מפואר, פארק עירוני, תנופת התחדשות ואוכלוסייה חדשה שממתינה לאכלוס. הפרויקט נחשב לחדשני בארץ מכיוון שמדובר ביישום יוזמה פרטית להקמת מתחם אשר משלב דירות למכירה ודירות להשכרה ארוכת טווח המנוהלות באופן מקצועי ומבטיחות אפשרות לשכור דירה איכותית בראש שקט עם זמינות לכל השירותים הנדרשים. אנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה עם עיריית חיפה יימשך ויבטיח את הגשמת החזון במלואו".

 

 

חיון: "פרויקטים של דיור נגיש להשכרה ברמה גבוהה הם הדרך למשוך צעירים לגור בעיר ולתרום לפיתוחה. מי ייתן וירבו פרויקטים מהסוג הזה".

פרויקט "הרובע" תוכנן על ידי האדריכלים ניר ונילי חן. הדס פאר ודניאלה צ'צ'יק הן האחראיות לעיצוב הפנים של השטחים הציבוריים. את הקירות באזורים הציבוריים עיטר האמן ניקול קלמפרט מסנט פטרבורג, ואליו הצטרפו אמני הגרפיטי החיפאים ארז שמח, זיו שמח, נועם דושי, יונתן דגן וארבל שטיינר.

 

גזירת הסרט בפרויקט "הרובע" בוואדי סאליב (צילום: קובי סרור)

גזירת הסרט בפרויקט "הרובע" בוואדי סאליב (צילום: קובי סרור)

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מזעזע

    בניין מכוער ולא קשור לסביבה, בדיוק כמו כל מה שיונה יהב ומהנדס העיר הכושלים האלו תמיד אישרו בכל מקום בנייני שיכון מכוערים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר