שרון מימר. ממתין להצעות אימון מליגת העל (צילום: צלמוס)
שרון מימר. ממתין להצעות אימון מליגת העל (צילום: צלמוס)

מימר דחה הצעה לחזור להפועל בתפקיד ניהולי

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ הציע לשרון מימר, שהתפטר בעונה שעברה מאימון הקבוצה, לשוב למועדון בתפקיד ניהולי. מימר, שמעוניין להמשיך ולאמן, סירב

פורסם בתאריך: 1.11.19 11:50

שרון מימר, שהתפטר במהלך העונה שעברה מתפקידו כמאמן הפועל חיפה, קיבל הצעה לשוב למועדון, אך בתפקיד ניהולי ולא מקצועי.

גורם בהפועל אישר את הדברים ל”כלבו – חיפה והצפון” ואמר כי הבעלים יואב כץ אכן הציע למימר לחזור לתפקיד ניהולי, אך מימר הבהיר כי אין לו כל כוונה לעזוב את מקצוע האימון לטובת תפקידים ניהוליים וכי בשלב זה הוא ממתין להצעות לאמן קבוצה בליגת העל.

“כץ ואני מדברים בינינו הרבה, אבל אני לא מוכן לשתף אף אחד בתוכן השיחות שלי איתו”, אמר מימר בתגובה לשאלה על מהות התפקיד שהוצע לו.

 

 

בעניין אחר, מהדוח הכספי שהגישה הפועל לרשות לבקרת התקציבים על העונה שעברה עולה כי הזכייה בגביע המדינה בעונת 2018-2017 הביאה לעלייה של כ־25 אחוז בהכנסותיו של המועדון ממכירת מנויים וכרטיסים למשחקיה בעונה שעברה, אשר זינקו ל־6.7 מיליון שקל.

עלייה של כ־25 אחוז נרשמה גם בכל ההכנסות האחרות של המועדון, ובהן פרסום ואימוץ. כמו כן זכתה הפועל גם במענקים מאופ”א בסך של 2.5 מיליון שקל, כך שסך כל ההכנסות של המועדון היה 19 מיליון שקל.

כץ עצמו העביר חמישה מיליון שקל כאימוץ בעלים לטובת הפעלת המועדון, ואת העונה שעברה סיימה הפועל בגירעון של יותר מארבעה מיליון שקל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סילבס , תבין שזמנך קרוב לסיום כמאמן הפועל. ידוע שכץ מדבר עם מאמנים נוספים במהלך העונה וגם מתייעץ עם כל מי שאפשר כולל עיתונאי מסוים וידוע. אני לא חושב שזה ראוי ולא יכול לראות בשום אופן את שחר או אלונה מדברים עם מאמנים אחרים על הקבוצה שלהם כשמו עסק מאמן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר