שבוע הבריאות של ערי ישראל (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
שבוע הבריאות של ערי ישראל (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מהיום: שבוע הבריאות של ערי ישראל

מהשפעות החשיפה למסכים, דרך הפרעות הקשב ועד למידע הרפואי השגוי שמופץ ברשתות החברתיות. שבוע הבריאות של ערי ישראל ייפתח היום ביוזמת רשת שוקן ושירותי בריאות כללית ויכלול עשרות הרצאות שיעזרו לכם לשמור על אורח חיים בריא בעידן הדיגיטל

פורסם בתאריך: 13.11.19 19:11

שבוע הבריאות של ערי ישראל ייצא היום (ראשון) לדרך. לראשונה יגיעו עשרות מומחים ורופאים של שירותי בריאות כללית למפגשים פתוחים עם הקהל הרחב ויציגו נושאים שיעסקו במגוון תחומים רפואיים שמושפעים מהשינויים הטכנולוגיים של העידן החדש ואשר רלוונטיים לכל הגילאים – מינקות ועד זקנה.

שבוע הבריאות הוא יוזמה משותפת של רשת שוקן ושל שירותי בריאות כללית ויתקיים ברחבי הארץ ב-21-17 בנובמבר, כאשר מדי יום יתקיימו הרצאות שונות. האירועים יתקיימו בערים חיפה, ירושלים, הרצליה, כפר סבא, פתח תקוה, רחובות, עפולה, אשקלון, אשדוד, בת ים, חולון וראשון לציון.

אחד מהנושאים שיידונו בהרצאות יהיה השפעת החשיפה למדיה ולמסכים על פעוטות ועל ילדים, וכן הפרעות הקשב והריכוז שעלולות להיגרם בגילאים מאוחרים יותר. ההרצאות בנושא יתייחסו לנזקים וליתרונות ויעניקו כלים להצבת גבולות.

 

 

ההרצאות יעסקו גם בנושאים הרפואיים שהסעירו בשנה האחרונה את הרשתות החברתיות, ובהם ההתנגדות לחיסונים המלווה לעתים במידע שגוי ותחום הדיאטות והתזונה נכונה, שגם סביבו מופצים ברשתות מיתוסים שונים. עוד יעסקו ההרצאות בשימוש בטכנולוגיה לקבלת טיפול ואבחון מרחוק בקרב הגיל השלישי, בטיפוח הזוגיות והאינטימיות ושמירה עליהן בעידן שבו העולם הווירטואלי מציע עניין ופיתויים רבים, בחידושים האחרונים בתחום רפואת העור וההיריון, ובהתמודדות עם לחץ ומתח המאפיינים את החיים בעידן החדש.

"העידן החדש הביא עמו שפע של מידע נגיש וזמין לכולם", מסבירים בכללית, "עם המידע עלתה גם מידת המודעות והאחריות האישית של המטופלים כלפי בריאותם. באותה נשימה ניתן לומר כי העידן החדש טומן בחובו פוטנציאל גדול להצפת מידע ולחשיפה למידע מוטעה. על המטופל להפעיל שיקול דעת בבואו לבחון מידע אשר זמין לו ברשת ולברור את המידע האמין והמקצועי ביותר".

ההרצאות שיעניקו מידע וכלים מעשיים לאורח חיים בריא יותר יהיו פתוחות לקהל הרחב והן מותנות בהרשמה מראש.

 

לפרטים נוספים על מועדי ההרצאות ומיקומן ולהרשמה חינם לחצו כאן

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר