לידן דלויה. הפרשה מסרבת להסתיים (צילום מתוך דף הפייסבוק של לידן דלויה)
לידן דלויה. הפרשה מסרבת להסתיים (צילום מתוך דף הפייסבוק של לידן דלויה)

דלויה ייתבע על ידי הפועל. הסיבה: חתם בעירוני נשר

לידן דלויה, שסיים את דרכו בהפועל חיפה לאחר העימות עם המנכ”ל אורן שטרלינג, ייתבע על הפרת חוזה. במשפחתו זועמים: "לאחר שיואב כץ עזב את הארץ החליטו בהפועל לעשות את מה שהם רוצים בניגוד לסיכום בינינו”

פורסם בתאריך: 16.11.19 09:33

הפועל חיפה החליטה לתבוע את לידן דלויה, לשעבר מאמן קבוצת נערים א’ של המועדון, בגין הפרת חוזה מכיוון שהתחיל לאמן בעירוני נשר.

כזכור, דלויה שעבד בתחילת העונה גם כאנליסט של מאמן הקבוצה הבוגרת חיים סילבס ועזב לאחר שלטענתו בקשתו לתוספת שכר נדחתה, התבקש על ידי סילבס לחזור. לפני כחודש וחצי פנה דלויה למנכ”ל המועדון אורן שטרלינג וביקש את אישורו למהלך, אך אז התעמתו השניים לעיניהם של כמה מאנשי המועדון והגישו תלונות במשטרה האחד נגד השני.

לפני כשלושה שבועות סיכמו דלויה והבעלים יואב כץ על סיום עבודתו של המאמן במועדון ועל כך שדלויה ושטרלינג יבטלו את התלונות שהגישו. עוד סוכם כי דלויה יגיש מכתב התפטרות ויקבל פיצוי של משכורת אחת. אלא שהצדדים לא חתמו על ההסכם לאחר שבהפועל סירבו לאפשר לדלויה להיכנס למתחם האימונים בקרית חיים ולקחת את הציוד האישי שלו.

 

 

הפועל הגישה בקשה לצו הרחקה לדלויה מהמתחם, ובית המשפט קיבל את הבקשה. דלויה יוכל להיכנס למתחם רק אם ישחק שם במשחק ליגה או גביע עם קבוצתו החדשה.

מיקי דלויה, אביו של המאמן: “סיכמנו הכל עם כץ כשהוא היה בארץ. לצערי, לאחר שהוא עזב את הארץ החליטו בהפועל לעשות את מה שהם רוצים בניגוד לסיכום בינינו”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר