אורן שטרלינג ולידן דלויה. יאללה בלגן (צילומים: צלמוס, מתוך דף הפייסבוק של לידן דלויה)
אורן שטרלינג ולידן דלויה. יאללה בלגן (צילומים: צלמוס, מתוך דף הפייסבוק של לידן דלויה)

שוטרים הוזעקו לקרית חיים בגלל עימות בין שטרלינג לדלויה

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס ביקש מלידן דלויה לשוב לעבוד לצדו, אך כשזה הגיע לאימון הקבוצה הבוגרת דרש ממנו המנכ"ל אורן שטרלינג לעזוב את מתחם האימונים בקרית חיים. בין השניים פרץ עימות קשה, שבשיאו הוזעקה המשטרה למקום ולקחה אותם לתחנת משטרת זבולון

פורסם בתאריך: 23.9.19 15:09

לא שקט בהפועל חיפה: היום (שני) בצהריים, פחות מ-24 שעות לאחר ההשתוללות של החלוץ עדן בן בסט במחצית המשחק בין הפועל להפועל חדרה (2:1), שוטרים הוזעקו למתחם האימונים של הפועל בקרית חיים לאחר עימות קשה בין מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג למאמן קבוצת נערים א' לידן דלויה.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון" לפני כחודש וחצי, דלויה עזב את תפקיד עוזר המאמן של חיים סילבס בקבוצה הבוגרת של הפועל מכיוון שהבעלים יואב כץ סירב להעלות את שכרו, ונשאר רק במחלקת הנוער.

 

 

בשבוע שעבר פנה סילבס לדלויה וביקש ממנו לחזור לעבוד לצדו, ודלויה נתן את הסכמתו. אלא שלדבריהם של גורמים בהפועל, שטרלינג התנגד לחזרתו של דלויה לבוגרים, והיום בצהריים, כשדלויה הגיע למתחם האימונים, דרש ממנו המנכ"ל לעזוב את המקום. דלויה סירב, ואז פרץ עימות מכוער בינו לבין שטרלינג לעיני כל הנוכחים, שבשיאו הזעיק כל אחד מהם את המשטרה שהגיעה למתחם.

השוטרים הביאו את השניים לתחנת משטרת זבולון לצורך בדיקת האירוע, ושם הגיש שטרלינג תלונה נגד דלויה בטענה שעוזר המאמן תקף אותו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר