הבניין להשכרה בפרויקט "הרובע" (צילום: קובי סרור)
הבניין להשכרה בפרויקט "הרובע" (צילום: קובי סרור)

מבצע בפרויקט "הרובע" מעודד דיירים להביא חברים

דיירים ששוכרים דירה בבניין המיועד להשכרה בפרויקט "הרובע" של חברת גולדן ארט יוכלו לבחור הטבה כמו שובר למסעדה בשווי 600 שקל ומנוי לחדר כושר בתמורה לכך שישכנעו חבר לחתום על חוזה שכירות

פורסם בתאריך: 20.1.20 13:19

חברת גולדן ארט, שמקימה את פרויקט "הרובע" בשכונת ואדי סאליב, הודיעה על פתיחת מבצע שיווקי יוצא דופן לעידוד מגורים בשכירות בפרויקט, המשלב דירות למכירה ודירות להשכרה ארוכת טווח. במסגרת המבצע "דייר מביא חבר", דיירים ששוכרים דירה בבניין המיועד להשכרה ואשר יביאו חבר שיחתום אף הוא על חוזה שכירות יזכו בהטבה מבין אפשרויות כמו שובר למסעדה בשווי 600 שקל ומנוי לחדר כושר לשנה. המבצע יימשך עד לסוף חודש מרץ.

פרויקט "הרובע" כולל שלושה מבנים בגובה של תשע קומות ובהן 198 יחידות דיור מעל לקומת מסחר. אחד משלושת המבנים מיועד להשכרה ארוכת טווח, והשניים הנוספים כוללים דירות למכירה. הבניין להשכרה כולל 131 דירות בנות שני חדרים, שלושה חדרים וארבעה חדרים, ולרשות דייריו עומדים חדר כושר, מועדון דיירים, חדר כביסה ומערכת חימום מים מרכזית.

 

 

מנכ"ל גולדן ארט שמעון ג'יני: "שכונת ואדי סאליב משנה את פניה. אחת מהדרכים לפיתוח השכונה והקו שמנחה אותנו הוא בניית קהילה ויצירת אפשרות והזדמנות לדיירים החדשים לקבוע את הציביון שלה. קהילת שוכרי הדירות בשכונה תסייע בעיצוב האופי המחודש שלה – אופי של דינמיות, משפחתיות, שייכות וחברות – ולזאת בדיוק אנחנו מכוונים במבצע שבו פתחנו".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר