צחי נקש. "אתה תיעלם יום אחד ותשאיר אותנו לפירוק"
צחי נקש. "אתה תיעלם יום אחד ותשאיר אותנו לפירוק"

נקש בפוסט שמופנה לכץ: "גמרת לעשות ממני צחוק"

מתקפה חסרת תקדים של איש העסקים צחי נקש, שנמנה עם חמשת אוהדי הפועל חיפה שמעוניינים לרכוש את המועדון, על יואב כץ: "מי אתה שתזלזל בנו? אין בך טיפה של כוונה למכור את הקבוצה. לא אתן לך לבזות אותי". והוא גם מציע לכץ הצעה שאי אפשר לסרב לה

פורסם בתאריך: 26.1.20 10:09

איש העסקים צחי נקש, שנמנה עם חמשת אוהדי הפועל חיפה שמעוניינים לרכוש את המועדון מיואב כץ, פרסם אתמול (מוצ"ש) לאחר המשחק מול הפועל רעננה (2:2) פוסט זועם שבו הוא תוקף באופן חסר תקדים את כץ. את הפוסט העלה נקש בעקבות תגובותיו של הבעלים להצעת הרכישה של המועדון על ידי נקש, אמיר הברפלד, נסים ביליה, מיקי קופל ואבי שטרלינג, ולפיהן עד כה לא הועברה אליו הצעה מסודרת אלא באמצעות שליחים, והדבר מעיד על חוסר רצינות.

"מצטער, יצאה לי הג'ננה. מצטער, עלה לי הדם", כתב נקש, "אני לא איש עסקים עכשיו ולא כלום. האנשים היקרים שאתה עושה מהם צחוק הם חברים שלי. האנשים היקרים שאתה מוליך כמו יו יו, הלוך חזור הלוך חזור, הם אנשים שאני אוהב. מי אתה שתזלזל בנו? הסכם סודיות תיקח אותו לאן שאתה מבין. תגיד להוא שהורס הכל שיקרא לך באנגלית, ואם אתה לא מבין אז גם בספרדית. שולח שליחים להיפגש איתנו ואחר כך שולח הודעות לאמיר (הברפלד; י"ג) כאילו אנחנו שולחים אנשים לקלל אותך".

"אין בך טיפה של כוונה למכור את הקבוצה", המשיך נקש, "לא תלך גם אם ניתן לך עוד חצי מיליון. היום הסכמתי בטיפשותי הרבה להוסיף לך כסף לחובות שאתה משאיר בכל חור. אתה מזלזל באנשים טובים. מי אתה שתשאל כמה כסף יש לכל אחד? אל תדאג חמוד שלי, אני מחזיק עסק עם 200 עובדים ועם מחזור מכירות שיכול בשקט להחזיק את הפועל. אני בונה ברומניה חמישה מבנים של 200 דירות, ונוסף על כך אני נכנס למשביר. אתה יודע מי אלו? תבדוק, יש להם מחזור מכירות של 1.2 מיליארד. רוצה לדעת כמה ספונסר אני יכול להיות? 1.5 מיליון שקל. חחח, לא תקבל בחיים. מקובל עליך מתוק שלי?".

בשלב זה עבר נקש להציג את חבריו לקבוצת הרוכשים: "נסים (ביליה; י"ג) היקר, האיש שאני רואה אותו מתייסר כשאתה עושה מאיתנו פינג פונג רק בגלל האהבה להפועל שלו. הוא מנסה עוד ועוד ועוד. האיש יכול מחר לתת ערבות לבקרה. אל תדאג מתוק שלי, מגרש קטן שלו זה ערבות לבקרה. אל תדאג, כל הקטנות שלא שילמת בגביע הוא שילם, ויש לו עוד מלא. תשאל על משפחת ביליה. ורוצה לדעת על אמיר (הברפלד; י"ג)? תשאל, תברר מי המשפחה. תברר מחר בבוקר, יש לו אוהד שאם נקרא ליציע על שמו של רובי (שפירא; י"ג) – תקשיב איש יקר ומתוק – 1.5 מיליון דולר. שמעת? 1.5 מיליון דולר. זה שהוא לא מתרברב כמוך כאילו הגעת מאמריקה. וואו, אתה תלמד אותנו איך לעשות עסקים? אתה שרץ לכל חור לדבר בתקשורת אומר לי לעשות הסכם סודיות? אתה אפילו את הסוד הכי גדול לא מסוגל לשמור. אני יודע הכל עליך, רק מעדיף לשתוק. אבל לא אתן לך לבזות אותי, והכי חשובים את החברים היקרים שלי. תיקח את הפודל שלך ותעשה בקבוצה מה שאתה רוצה".

והמתקפה נמשכה: "הנה, אני אומר בפה מלא – אתה לא משקיע. אתה יכול למכור סיפורים וחוזים לבקרה. למדתי טוב טוב איך מסובבים דברים בחיים. יש פה אוהדים טובים באמת, אני לא מאשים אותם שהם חושבים שאתה משקיע. ואני אומר – אתה משקיע אותנו, לא משקיע כסף. אל תדאג, יש מלא אנשים יקרים, ועוד לא הגעתי למיקי שמיד התייצב. אז הוא אוהד מכבי תל אביב – למה מה יעקב שחר? מה משה חוגג? מה אחרים? כשיש לך קבוצה משלך אתה אוהד אותה, זה הבייבי שלך, נקודה. אז גמרתי איתך, בכל מקום אעמוד ואודיע שאתה לא מעוניין למכור. הקבוצה הרוסה, אין מחלקת נוער, וכולם שבויים שלך. גם אם תעשה מיליון סרטונים על כמה המחלקה נראית טוב, זה לא ילך. לקחת את הפועל שלי מפירוק כשהייתי ילד בן 30 ועדיין בחיתולים, ולא השארת פירור לרפואה. וכן, אתה תיעלם יום אחד ותשאיר אותנו לפירוק. לא תענה לטלפונים, וזהו. ואז ננסה להציל את מה שנשאר מהשלד המתפורר. אבל עד אז, גמרת לעשות ממני צחוק, גמרת לעשות צחוק מהחברים שלי, וגמרת להגיד שאין כסף ושהכל בולשיט. התרברבת בכל מקום – תנו לי מיליון ואני עף, תחזיקו אותי – כמו הילדים של פעם, ולצערי יש אוהדים שאתה מצליח להבהיל. וואלה, אני מבין אותם שהם מפחדים, אז אל תפחדו".

את הפוסט סיים נקש בהצעה לכץ: "קבל – מיליון מחכה בצ'ק בנקאי תוך ארבעה ימים אצל נאמן מיום חתימה על מסמך כוונות, ועוד 200,000 לחובות שלך שיגודרו, ומתנה ממני עוד 100,000 לעסקה שתתבצע עד חודש מהיום. בוא נראה למי יש ביצים יותר גדולות. בוא נראה, הדוד מאמריקה, כמה פאלברה יש עליך שבא ללמד אותנו הילידים בארץ איך לעשות עסקים. אל תדאג אני יודע כבר איך יש לך את הכסף, אבל גמרת לשחק איתנו. איתך אלה לא עסקים נורמליים, אז בוא נראה מי הלא שפוי בינינו. אבל גמרת לפגוע באנשים שקרובים אלי, אתה והחבר הקטן שלידך. שנשתה את הדם איך שתעוף חזרה לארצות הברית עם זנב מקופל בין הרגליים. זה התנאי שלי, עד אז אין מה לדבר יותר, לא מענין אותי יותר. ולכל האוהדים – אני מצטער מאוד, הוא לא ימכור אז חבל לשגע אותנו בהודעות. אנחנו אוהבים את הפועל ואוהבים אתכם, אבל לכל אדם יש גבול. משכתי עוד ועוד ועוד, אבל זהו, נקרע החבל. אין סיכוי להפועל תחתיו. ותשכחו מעוד עונה של צמרת – הכל יהיה בינוניות, בלי מענקים, כמו שהוא אוהב. תודה לכולם על התמיכה, אבל יש דברים שלא בשליטה. סוף פסוק".

 

 

עוד קודם לכן, ביום שישי, פרסם אבי שטרלינג באחת מקבוצות הווטסאפ של אוהדי הפועל את ההודעה הבאה: "אני קורא על כל ההחתמות ההזויות וחושב – הכסף של האדון ימשיך לזרום, כסף שמחציתו פשוט תלך לעזאזל ועוד חלק נוסף יעוף לרוח בשל רצונות מוזרים שיגיעו מן הגולה, הפניית משאבים שגויה מן הבסיס וניהול בשלט רחוק. הבוס ימשיך לשחק בצעצוע שלו ואנחנו נמשיך לאהוד את הקבוצה שלנו כי זה המשחק. אני מקווה רק שהלא משוכנעים הבינו שאין אם מי לנהל משא ומתן. אני לא אכנס שנית למשא ומתן לאחר שניהלתי מערכת בת למעלה מ-20 שעות של פגישות אישיות עם האדון, שבסופן הגענו לסיכום והבנה והודענו שעכשיו עוברים לשלב של עורכי הדין, ובהסכמה הדדית ניסחנו הסכם שלקח עוד הרבה יותר שעות, וכל זאת בוטל במחי יד אחת. האדון חזר לארצו וביטל את כל ההשקעה הזו בשתי מילים – 'אין מו"מ'. אם אחד כזה לא נכנסים למשא ומתן נוסף שכן הוא פשוט נהנה מהמשחק ולא מתכוון למכור. אחד כזה בעולם העסקים נקרא 'נכס למשחק'. עם אדם מוזר כזה שמעדיף מסיבותיו הפסיכולוגיות/האישיות להדיף ריח שקרי של 'רוצה אני' מנהלים משא ומתן שקרי, ורק דרך התקשורת. חשוב גם שהאוהדים יראו ויבינו את מה שאני הבנתי כבר לפני הרבה זמן – יואב לא מוכר הוא מעדיף לשקר".

עוד כתב שטרלינג: "טבעם של נכסים להימכר. יש לי הרגשה שאף אחד מיורשיו של האדון לא ימשיך לאחוז ב'נכס' אחריו, והמחיר אז יהיה 0 דולרים, כולל אחריות על חובות עבר. זהו נכס נטוש עם חובות מצטברים. בינתיים אנחנו נמשיך להתווכח כאן על שחקן כזה או אחר שהאדון בחוסר הבנתו ובכישרונו המוצלח ימשיך לייצר קקה מדולרים בישראל. האדון ניסה להראות לאנשים בישראל שגרמו לו להגר שיש לו הרבה כסף, והקבוצה שלנו היא מגרש המשחקים שלו. איש מוזר".

בתוך כך יצוין כי אוהדי הפועל ממשיכים במחאתם נגד כץ, וגם אתמול החרימו רבים מהם את המשחק. בדומה למשחק הבית הקודם נגד מ.ס אשדוד, גם מול רעננה היו ביציעים 1,900 צופים בלבד.

תגובתה של הפועל חיפה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אדומי

    אם הדברים מתנהלים כפי שציינת- הרי שזו שערוריה! הייתי אתמול באיצטדיון וראיתי את המחאה ולא הצטרפתי אליה. אני מצפה לתגובה של יואב כץ.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר