ירדנה חלף ועביר נאטור (צילומים: דוברות שירותי בריאות כללית)
ירדנה חלף ועביר נאטור (צילומים: דוברות שירותי בריאות כללית)

הוכרזו זוכי פרס ההצטיינות בכללית

ברשימת מקבלי פרסי ההצטיינות של שירותי בריאות כללית לשנת 2019 מופיעות חמש נשים ממחוז חיפה וגליל מערבי

פורסם בתאריך: 12.2.20 15:45

שירותי בריאות כללית פרסמה את רשימת מקבלי פרסי ההצטיינות של קופת החולים לשנת 2019. ועדת ההצטיינות קיבלה אלפי המלצות מחברים לעבודה, מממונים וממטופלים באשר למועמדים לפרס הצטיינות. בין הזוכים היו חמש נשים ממחוז חיפה וגליל מערבי.

ירדנה חלף – מנהלת סיעוד בקרית אליהו. ועדת ההצטיינות קבעה כי בזמן הקצר מאז נכנסה חלף לתפקידה כמנהלת הסיעוד במרפאה בקרית אליהו היא הצליחה להפוך לציר מרכזי במרפאה, בעיקר ביחס למטופלים וביצירת אווירה טובה ואכפתית. היא מכירה היטב את המטופלים, כולל הרקע והבעיות הסוציאליות שלהם, ומתגייסת לעזור להם, הרבה מעבר לתחום הבריאות. היא משרה אווירה נינוחה בלי לוותר על רמה מקצועית גבוהה ועל קידום מדדי האיכות.

עביר נאטור – רוקחת אחראית בבית מרקחת אבן סינא. ועדת ההצטיינות נימקה את בחירתה של נאטור בכך שהיא רוקחת מקצועית שתרמה ותורמת משמעותית למרפאה ולבית המרקחת שבניהולה זה 16 שנים. היא מתמודדת היטב עם מתן שירות לתמהיל הפונים לבית המרקחת, שמאופיין בשיעור גבוה של מטופלים רבים מרקע סוציו אקונומי נמוך. היא סובלנית, יסודית ועוזרת למטופלים בידע ובסבלנות. היא בעלת ידע נרחב, מהווה משאב ידע וייעוץ לרוקחים אחרים ומהווה דוגמה לתפקוד איכותי בניהול בית מרקחת.

 

 

שרונה חיימוביץ’ – רכזת פרט ושכר רופאים במחלקת משאבי אנוש. ועדת ההצטיינות קבעה כי ציבור לקוחותיה של חיימוביץ’ הוא רופאים דעתניים שמצפים לקבל שירות מיטבי, והם אלו שהמליצו עליה לקבלת הפרס וציינו כי היא משלבת מקצועיות עם גישה אכפתית. היא דואגת לברר מידע כאשר אינה מצויה בו, ואינה שוקטת עד שבעיה שהובאה בפניה נפתרת.

שרון קורונה – גאון, קלינאית תקשורת, אחראית תחום במערך התפתחות הילד במחוז. בנימוקים לבחירתה צוין כי היא אשת מקצוע מוערכת ברמת המחוז וברמה ארצית, תומכת ומסייעת למטופלים ולבני משפחתם, כמו גם לאנשי הצוות שאיתם היא עובדת. היא מחפשת פתרונות יצירתיים ומורכבים כדי לתת מענה מקצועי לנושאים כמו אורך תור, הדרכה לצוותים והשתלמויות מותאמות. נוסף על תפקידה הניהולי היא לא מוותרת על עיסוק קליני וממשיכה לאבחן ילדים ולטפל בהם.

ד”ר סופיה נמירובסקי – מומחית אף, אוזן וגרון בקרית הבריאות זבולון. ועדת הצטיינות קבעה כי מטופליה מקבלים ממנה טיפול מקצועי ושירות מעולה. מנהל המחלקה והנהלת קרית הבריאות זבולון ציינו כי ד”ר נמירובסקי היא רופאה עם תודעת שירות מפותחת, שמשלבת בטיפול גילויי אכפתיות כלפי המטופלים בצד פעילות מקצועית בביצוע פעולות פולשנית וניתוחיות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר