שבוע של בחירות מצוינות בקניון שער הצפון. בתמונה: הרקדה בקניון שער הצפון. צילום: אלכס הובר
שבוע של בחירות מצוינות בקניון שער הצפון. בתמונה: הרקדה בקניון שער הצפון. צילום: אלכס הובר

שבוע של בחירות מצוינות בקניון שער הצפון

שבוע יוצא דופן לפנינו – גם בחירות שלישיות ראשונות בסוגן בישראל וגם יום האישה הבינלאומי. לכבוד האירועים הכינו שבוע עשיר במיוחד בקניון שער הצפון בקריית אתא – הצגת ילדים, סרט אנימציה מדובב, הרקדה, מופע סטנדאפ משולש לנשים בלבד ויריד האופנה "שישי שיק" שיסגור את השבוע בסטייל

פורסם בתאריך: 24.2.20 12:16

שוברים את הראש מה לעשות עם הילדים ביום השבתון של יום הבחירות? לקניון שער הצפון יש פתרון מצוין בשבילכם עם הפנינג בחירות לכל המשפחה ללא כל תשלום. היום יתחיל בשעה 12:00 עם ההצגה "שמוליקיפוד" של תיאטרון הילדים הישראלי  המבוססת על ספר הילדים האהוב. ההצגה מיוצרת מיומנה, איילון נופר, משלבת שחקנים, רקדנים, מוסיקאים, אקרובטים ומוסיקה שתקפיץ את ההורים והילדים יחדיו.

שמוליקיפוד וחברים. הצגה בקניון שער הצפון. צילום: יחצ

שמוליקיפוד וחברים. הצגה בקניון שער הצפון. צילום: יחצ

לאחר ההצגה הילדים וההורים יוכלו להכין ביחד מגוון יצירות לבחירה כמו צמידים מחוטי ניילון,  תעודות זהות אישיות וצמידים עם חרוזים בסדנת יצירה. היום יסתיים עם הקרנה חינמית כולל פופקורן של סרט האנימציה המדובב "לגו נינג'גו".

הסרט לגו נינג'גו. קרדיט תמונה: האוזן השלישית

יום לאחר הבחירות, וכבר יגיע עוד יום מיוחד בלוח השנה – יום האישה הבינלאומי. זוהי הזדמנות מצוינת לערב שכולו נשים עם החברות הכי טובות, במיוחד אם מדובר בערב קורע מצחוק עם הופעות סטנדאפ. הקומיקאי והסטנדאפיסט קובי קוריאט יתאר במופע שלו סיטואציות קורעות מחיי היום יום, הסטנדאפיסטית מירי בלומנפלד עוסקת במופע בתובנות מצחיקות של אישה באמצע החיים. הערב יסתיים עם הופעה של הסטנדאפיסטית רחלה וייס שמופיעה בכל הארץ עם מופע הסטנדאפ "לא עוצרת ב-50".

סטנדאפ ליום האישה בקניון שער הצפון. צילום: סיון פראג'

על מנת לסגור את השבוע בסטייל, ביום שישי יחזור לשער הצפון שישי שיק   – יריד שכולו אופנה עם פריטי אופנה ייחודיים של מעצבות וסטייליסטיות ישראליות, ביגוד יד שנייה, כובעים מעוצבים של המעצבת בר פוליקר, תכשיטים – והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד. ביריד ישתתפו הסטייליסטיות מירי גביש קסטיליה, יעל מורדכייב, אנג'לה פרנסס מונכר סוויסה, נופר מואטי איזנקוט, עדי לוי ועוד שיפתחו את ארון הבגדים האישי שלהן ויציגו למשתתפים את הקו האופנתי שלהן.

כמובן שגם הפעילויות הקבועות ימשיכו להתקיים השבוע בימי שני ורביעי עם שיעורי זומבה גולד לבני 50 פלוס ופעילות בייבי מוזיקלית להורים ולפעוטות וביום חמישי עם הרקדה המונית בהנחיית דדה לוסקי.

בייבי מיוזיק להורים ופעוטות. תמונה ממאגר Ingimage

בייבי מיוזיק להורים ופעוטות. תמונה ממאגר Ingimage

 

 הכניסה חופשית,

קניון שער הצפון, קריית אתא

 

יום שני – יום הבחירות

12:00 ההצגה שמוליקיפוד, 15:30 – 13:30 סדנת יצירה לילדים והורים, 16:00 סרט מדובב: לגו נינג'גו+ פופקורן חינם

ימים שני ורביעי – זומבה גולד בשעה 10:00 ובייבי מיוזיק בשעה 11:00

יום שלישי: יום האישה

20:00 מופע "עושים שלישייה"

יום חמישי – 19:30 – הרקדה

יום שישי – 10:00-14:00 – שישי שיק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר