ההצגה "הנשים של ג'ק" (צילום: כפיר בולוטין)
ההצגה "הנשים של ג'ק" (צילום: כפיר בולוטין)

הצגה נוספת של ניל סיימון תעלה בתיאטרון חיפה

ההצגה "הנשים של ג'ק", פרי עטו של המחזאי האמריקאי ניל סיימון ובבימויו של אלון אופיר, תעלה בתיאטרון חיפה ב-26 במרץ. בין כוכבי ההצגה: רמי הויברגר, אסי לוי, נתי קלוגר ויובל שרף

פורסם בתאריך: 1.3.20 10:42

ההצגה חדשה תעלה בתיאטרון חיפה ב-26 במרץ – "הנשים של ג'ק". מדובר במחזה נוסף פרי עטו של ניל סיימון שיוצג בתיאטרון אחרי "הקומיקאים" שיעלה ב-11 במרץ.

"הנשים של ג'ק" עוסק בסופר שנישואיו השניים עומדים על סף פירוק והוא בוחן את מערכות היחסים שלו עם הנשים בחייו – הפסיכולוגית שלו, אשתו הראשונה, אשתו השנייה, אחותו ובתו היחידה. בחינת מערכות היחסים מתקיימת במציאות ובדמיון, וג'ק מקווה להפוך לגבר ראוי ולבעל אידיאלי ובכך להציל אולי את נישואיו ולאחות את השברים המתגלים בחייו ובנפשו.

 

 

את ההצגה מביים אלון אופיר ומככבים בה רמי הויברגר, אסי לוי, גל מלכה, אלה עופרי/עמית פרופ, נתי קלוגר, שני קליין, מיכל פרדקין ויובל שרף.

המחזה נכתב על ידי סיימון בשנת 1992, הועלה בברודוויי באותה השנה והוצג 245 פעמים. סיימון נישא בחייו שלוש פעמים: נישואיו הראשונים לרקדנית ג'ואן ביין נמשכו 20 שנה עד למותה בשנת 1973, נישואיו השניים לשחקנית הקולנוע האמריקאית מארשה מייסון הסתיימו בשנת 1982, ובשנת 1987 הוא נישא לשחקנית דיאן לנדר, התגרש ממנה כעבור שנה ונישא לה בשנית בשנת 1990. לסיימון היו שלושה ילדים – שניים מאשתו הראשונה ובת שאותה הוא אימץ עם אשתו השלישית.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר