מוני מושונוב ושלמה בראבא במחזה "הקומיקאים" (צילום: ז'ראר אלון)
מוני מושונוב ושלמה בראבא במחזה "הקומיקאים" (צילום: ז'ראר אלון)

מושונוב ובראבא בהצגה חדשה בתיאטרון חיפה

ההצגה "הקומיקאים" של המחזאי האמריקאי ניל סיימון תעלה ב-11 במרץ בתיאטרון חיפה בכיכובם של מוני מושונוב ושלמה בראבא. במחזה שביים אילן רונן יככבו גם מיכאל מושונוב שישחק לראשונה על במה אחת עם אביו, סיגלית פוקס ונועה טסה

פורסם בתאריך: 24.2.20 09:48

מוני מושונוב ושלמה בראבא יככבו בהצגה "הקומיקאים" שתעלה ב-11 במרץ בתיאטרון חיפה. את "הקומיקאים" כתב ניל סיימון – מהמחזאים המצליחים בארצות הברית – שהלך לעולמו לפני כשנה בגיל 91. סיימון, שכתב יותר מ-30 מחזות במשך 40 שנה, זכה בשלושה פרסי טוני, בפרס פוליצר על המחזה "אבודים ביונקרס" ובפרס מרק טוויין. רבים ממחזותיו עובדו לסרטים מצליחים ועטורי פרסים.

במחזה שביים אילן רונן יככבו לצדם של מושונוב ובראבא גם מיכאל מושונוב שישחק לראשונה על במה אחת עם אביו, סיגלית פוקס ונועה טסה.

במרכזה של ההצגה עומד צמד הקומיקאים האמריקאי לואיס וקלארק, שהיו מלכי הקומדיה והשליטים הבלתי מעורערים של במת הוודוויל. במשך 43 שנות קריירה משותפת גרמו השניים לקהל לשאוג מצחוק ואז נפרדו בכעס. אחרי נתק של יותר מעשור שכנע אחיינו הצעיר של קלארק את דודו לאחד כוחות עם לואיס לטובת מחווה טלוויזיונית לכוכבי העבר. המפגש המחודש טעון במשקעים ובחשבונות שצפים ומשבשים את החזרות, אשר מלוות בהתנגשויות רוויות הומור. המחזה נוגע בהומור וברוך בנושאים על זמניים כמו חברות וזקנה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר