מרפאות מונגשות: כללית השקיעה למעלה מ-4 מיליון ₪ בהשלמת סבב הנגשת מרפאותיה בצפון. צילום: דוברות כללית
מרפאות מונגשות: כללית השקיעה למעלה מ-4 מיליון ₪ בהשלמת סבב הנגשת מרפאותיה בצפון. צילום: דוברות כללית

מרפאות מונגשות: כללית השקיעה למעלה מ-4 מיליון ₪ בהשלמת סבב הנגשת מרפאותיה בצפון

בכללית שמים דגש על מרפאות מונגדות ולאחרונה השקיעו משאבים בהנגשת מרפאות כללית ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי. בחיפה תוקם מעלית במרפאת קרית אליעזר וישופצו המעליות במרכז רפואי לין. כל המידע בפנים

פורסם בתאריך: 22.7.20 17:34

כללית משלימה סבב הנגשת כל מרפאותיה – מהלך מאתגר לאחר שמרפאות רבות של קופת החולים הותיקה והגדולה הוקמו באמצע המאה שעברה, בתקופה בה איש לא חשב על מעליות והנגשה. במהלך השנים דאגה כללית להקים בהדרגה מעליות במרפאות אלו בנוסף על בניית רמפות ופתרונות הנגשה נוספים. כאמור, עתה נמצא מהלך ההנגשה בישורת אחרונה והוא יושלם במהלך השנה הבאה, כך מציין רן אהרון המנהל האדמיניסטרטיבי של כללית במחוז יפה וגליל מערבי. זאת לאחר שבאותן 4 מרפאות שנותרו לא מונגשות מתוך למעלה מ – 200 מרפאות בבעלות כללית ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי תוקם גם כן מעלית.

מדובר במרפאות בהן הקמת המעלית כרוכה במציאת פתרונות בינוי יצירתיים כי המבנה הקיים אינו מאפשר בניית מעלית. לשם כך, יושקעו למעלה מ-4 מיליון ש"ח להקמת מעליות במרפאות נהריה יועצת, עוזיאל ובבן עמי בקרית אתא ובקרית אליעזר. בנוסף, יושקעו מעל 1 מ' ש"ח לשדרוג המעליות במרכז רפואי לין. מדובר בתהליך ממושך כי נדרש אישור הרשויות לבינוי ולאחריו כל תהליך הבינוי והזמנת המעלית.

שלבי הקמת המעליות במרפאות שונה בכל אחת, אך בכל ארבעתן התהליך כבר מתבצע ועד תום 2021 תותקן בכולן מעלית.

"יש להדגיש", מציין רונן נודלמן מנהל המחוז, "כי אנו מנצלים את בינוי פיר המעלית לשדרוג משמעותי ומקיף בנראות ושדרוג התנאים הפיזיים בכלל המרפאה. הנגשת שירות היא יעד חשוב מבחינתנו, כי מעבר למחוייב בחוק, נושא השוויון באפשרות לקבל שירות ודאגה למי שמתקשה לקבל שירות הינם עקרונות מנחים העומדים בבסיס פעילותנו".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר