סביח, שניצל ופלאפל (צילום מתוך דף הפייסבוק של פלאפל מישל)
סביח, שניצל ופלאפל (צילום מתוך דף הפייסבוק של פלאפל מישל)

המצב מחייב: גם פלאפל מישל עבר למשלוחים

מישל ג'מאל, הבעלים של פלאפל מישל זה 40 שנה, אמנם ניסה לקבל הזמנות טלפוניות ולהוציא מנות החוצה, אך שני ביקורים של המשטרה חייבו אותו לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולהשקיע באתר משלוחים ובעיבוי התפריט

פורסם בתאריך: 13.10.20 11:23

נכון, לאכול פלאפל של מישל בלי שיקבלו את פניכם עם חיוך ועם קציצה חמה טבולה בטחינה בזמן ההמתנה לתורכם, זה לא אותו דבר, אך קשיי הפרנסה בעקבות משבר הקורונה והסגר אילצו את מישל ג'מאל, הבעלים של המקום כבר 40 שנה, ליצירתיות. הוא אמנם ניסה לקבל הזמנות טלפוניות ולהוציא מנות החוצה, אך שני ביקורים של המשטרה חייבו אותו לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולהשקיע באתר משלוחים ובעיבוי התפריט.

"שילמתי על האתר הרבה כסף אבל זה לא מספיק, זה כלום", אומר ג'מאל, "להתפרנס מזה אי אפשר. למעשה, עניין המשלוחים בכלל לא משתלם – זה יוצא יקר ללקוח, ואם אסבסד את המשלוח אז לא ארוויח. לא מאפשרים לנו טייק אוויי, ובזמן הזה החנויות פתוחות, הסופרים עובדים וחוף הים מלא באנשים. הצרה היא שאנחנו לא שומרים על ההנחיות. אם אנשים ישמרו על ההנחיות, נחזור מהר יותר לשגרה".

 

 

בתפריט המשלוחים של מישל תמצאו מנת פלאפל בפיתה עם סלטים ועם רטבים (18 שקל), שניצל וצ'יפס בפיתה (28 שקל), סביח (20 שקל), מנת חומוס עם סלטים, שתי פיתות ורטבים (28 שקל), פטאייר (שבעה שקלים ליחידה), (קובה שבעה שקלים ליחידה), סלט טאבולה (25 שקל), סלט פלאפל (25 שקל), מלבי (שבעה שקלים) ושתייה קלה (שבעה-שמונה שקלים).

משלוחים ניתן להזמין בטלפון מס' 053-9344518 מהסניפים ברחוב הוואדי 21 (בימים שני-שבת בשעות 18:00-9:00) וברחוב יפו 39 (בימים ראשון-חמישי בשעות 16:00-10:00).

 

מנת פלאפל (צילום מתוך דף הפייסבוק של פלאפל מישל)

מנת פלאפל (צילום מתוך דף הפייסבוק של פלאפל מישל)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר