מתנדבי עמותת עזר מציון עם אנשי מחלקת הקורונה במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
מתנדבי עמותת עזר מציון עם אנשי מחלקת הקורונה במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

מתנדבי עזר מציון החלו לפעול במחלקת הקורונה בכרמל

ביוזמה משותפת של המרכז הרפואי כרמל ועמותת עזר מציון החלו מתנדבי העמותה שהחלימו מקורונה לפעול בתוך המחלקה המבודדת ולסייע למטופלים ולאנשי הצוותים הרפואיים. ד"ר שני ברוש: "המתנדבים החליטו בצעד אמיץ לתרום מזמנם לטובת חולי קורונה אחרים. המרכיב העיקרי בהחלמה הוא התקווה והתאווה לחיים"

פורסם בתאריך: 2.11.20 09:21

קבוצת מתנדבים ראשונה של חולי קורונה שהחלימו החלה בפעילות התנדבותית במחלקת הקורונה במרכז הרפואי כרמל. הפעילות היא יוזמה משותפת של בית החולים ועמותת עזר מציון, שמתנדביו מסייעים למטופלים ולצוותים במחלקות המבודדות. לפרויקט שותף גם מנהל המגזר החרדי במחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית הרב משה אדלר.

מנהל משאבי אנוש בכרמל אהוד פקלר: "אחת מנקודות התורפה בטיפול בחולי קורונה היא הבדידות הממושכת בשל האיסור על בני משפחה וחברים לשהות לצדו של חולה קורונה המאושפז בבית החולים. הפתרון שנמצא בדמותם של מתנדבים שהחלימו מקורונה ואשר נכנסים ממוגנים למחלקות, מסייעים למטופלים בצרכים אישיים ומשרים אווירה נינוחה ורגועה יותר במחלקות, אומץ על ידי הנהלת בית החולים".

 

מתנדבי עמותת עזר מציון במחלקת הקורונה במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

מתנדבי עמותת עזר מציון במחלקת הקורונה במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

 

 

בטקס שנערך לציון חניכת המיזם השתתפו סגנית מנהל כרמל ד"ר שני ברוש, הרב אדלר, מנהל מחוז צפון של עזר מציון הרב משה בארי ואנשי צוות הרפואה והסיעוד של מחלקת קורונה.

ד"ר ברוש בירכה את השותפים במיזם ואמרה: "אנחנו קולטים בהתרגשות רבה את המתנדבים מעזר מציון שהתנדבו לסייע בהפגת בדידותם של המאושפזים במחלקת הקורונה. המתנדבים, שחלו בקורונה והחלימו, החליטו בצעד אמיץ לתרום מזמנם לטובת חולי קורונה אחרים שמאושפזים בבית החולים. המרכיב העיקרי בהחלמה הוא התקווה והתאווה לחיים. רבים מחולי הקורונה המאושפזים מבודדים מבני משפחתם ומשוועים לעידוד, לחיזוק ולחברים לשיח".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר