הסהרון שלפי התביעה נמצא בו חלק מהשן
הסהרון שלפי התביעה נמצא בו חלק מהשן

תביעה נגד שמו: שן התגלתה בתוך סהרון האגוזים

י', לקוחה ותיקה של קונדיטוריית שמו במרכז זיו בנוה שאנן, תובעת מהרשת 34,000 שקל בטענה שבתוך סהרון שהיא קנתה שם נמצא חלק של שן. לדבריה, עורך דין של החברה איים עליה וטען שהיא המציאה את הכל. מרשת שמו נמסר בתגובה: "הרשת שומרת על סטנדרטים גבוהים, ולכן מביעה פליאה על הנטען"

פורסם בתאריך: 7.12.20 07:59

סהרוני האגוזים של מיקי שמו מגיעים לבית משפט לתביעות קטנות. בתביעה שהגישה אתמול (ראשון) י', תושבת חיפה, לבית המשפט היא דורשת משמו ומהקונדיטוריה שלו במרכז זיו בנוה שאנן סכום של 34,000 שקל.

בכתב התביעה טוענת י' כי ב-30 ביוני היא קנתה שני סהרונים במילוי אגוזים מהסניף של שמו בנוה שאנן, חיפה. "אלו סהרונים שאנחנו אוהבים מאוד, ואנחנו בין הבודדים שקונים אותם כל הזמן כי לדבריו של אחד מהעובדים במקום 'אנשים חושבים שהם יקרים מאוד, ולכן מספר הסהרונים שאנחנו מקבלים מדי יום הוא מועט'. סהרון אחד עולה עשרה שקלים. אנחנו לקוחות של סניף זה מיום שנפתח, וקונים את הסהרונים האלה כל הזמן, כמו גם עוגות לחגים ולאירועים וחבילות של עוגיות. כל הזמן קונים וקונים".

לטענתה של י', "באותו היום אחר הצהריים, לאחר שקניתי את הסהרונים, ישבנו בבית הורי ואני, כל אחד עם הקפה שלו, ולקחתי את אחד מהסהרונים. נגסתי בסהרון ונחנקתי לגמרי. לאחר שיעול חזק במיוחד ולאחר שטפחו לי על הגב יצא לי מהפה חלק של שן ביחד עם העיסה של האגוזים שהיתה בתוך הסהרון. בדקתי אם לא נשברה לי השן כי הרעש של הנגיסה היה גם חזק מדי, וחששתי שהסהרון גרם לי לשבר בשן, אבל לאחר בדיקה מעמיקה התברר כי חלק השן היה בתערובת של האגוזים בתוך הסהרון עצמו".

 

חלק השן שלפי הטענה נמצא בסהרון

חלק השן שלפי הטענה נמצא בסהרון

 

 

לדבריה של י', היא פנתה מיד לסניף בנוה שאנן: "סיפרתי להם את שאירע, המוכרת דיברה איתי באדיבות, ביקשה שאתן לה את הסהרונים, את השן ואת הקבלה שמוכיחה שקניתי אצלם, והבטיחה לטפל בזה. אציין שהמוכרים במקום מכירים אותי שכן אני לקוחה קבועה, אך בכל זאת השארתי לה כל מה שביקשה. להפתעתי הרבה, לאחר מכן קיבלתי טלפון מאדם הקורא לעצמו עו"ד ש"ל, שבמקום לטפל בתלונה בצורה עניינית התקשר כדי לאיים עלי ועל אמי שלא נעז לתבוע כי הוא יטען שהמצאנו את הכל. מיותר לציין שהורי ואני אנשים מכובדים וישרים, ולא היה עולה בדעתנו להמציא כזה דבר. למעשה, כאשר פנינו תחילה לסניף נוה שאנן לא התכוונו להגיש תביעה, רק רצינו שיידעו שזה קרה ושיוודאו שזה לא יקרה לאנשים נוספים כדי שלא יקרה אסון".

עוד נטען כי "בשל האיומים של ש"ל והצורה הגועלית שבה הוא הטיח בנו שאנחנו ממציאים הכל, שהוא יראה לנו מה זה ושאנחנו נשלם על התביעה ש'המצאנו', החלטנו לתבוע, ומכיוון שזמננו יקר החלטנו ללכת לתביעות קטנות. אנחנו דורשים בזה את הסכום המקסימלי, שאותו נתרום מיד כשנקבלו לבית חולים למען ילדים נזקקים".

בתביעה, שאליה צורפו תמונות של הסהרונים ושל השן שלטענתה של י' נמצאה בסהרון והקבלה המעידה על רכישת הסהרונים, היא מבקשת כאמור סכום של 34,000 שקל.

מרשת שמו נמסר בתגובה: "רשת שמו הקונדיטוריה שומרת על סטנדרטים גבוהים של איכות ומצוינות בהכנתם ובמכירתם של מוצריה, ולכן היא מביעה פליאה על הנטען. עם זאת, כתב התביעה טרם התקבל במשרדי החברה, ולכשיתקבל תגיב החברה בבית המשפט".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

30 תגובות
  1. יגאל

    לא מאמין לאשה. אני תמיד קונה אצל שמו ותמיד מרוצה מהאיכות והטעם. יש לי הרגשה שמי שעומד מאחורי האשה הזו זאת קונידטוריה מתחרה. בהצלחה לשמו בבית המשפט ואל תוותר לה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שמו הברבאבא הטיפשון ממאיס את עצמו .נראה דביל אמיתי, מסכנה אישתו

  3. עו"ד

    סיפור תמוה ומעורר חשד. הייתי מציע לשלוח את השן לבדיקת די.אן.איי, כדי לבדוק אם אין קשר למתלוננת ולבני משפחתה.

  4. ככה עורכי דין מקצינים והורסים למי שהם מייצגים

    לקוחה ותיקה שרק מבקשת להתריע ולמנוע תקלה נוספת בעתיד. תגובת העסק: לשסות עורך דין על מנת להפחיד ולהרתיע. כמובן טעות קלאסית ….ועכשיו שיאכלו אותה(בלי שיניים..).

  5. חיפאית

    כל הכבוד לגברת. ברגע שעורך דין מתחיל סתם לאיים, אסור לוותר, בפרט אם את צודקת. נראה כי יעשו בשכל אם יחליפו עורך דין ויתנצלו בפני הלקוחה.

  6. מפסיקים לקנות בשמו

    אם התגובה של בית עסק לתלונת לקוח היא איום בתביעה- לא מגיע לו שנהיה בין לקוחותין.

  7. אורלית אוקוביץ

    נשמע מגמתי מאוד ולא אתפלא אם יש פה כוונת זדון. שמה של הקונדיטוריה הוא ללא רבב כבר שנים רבות ונראה לי שמשהו מנסה לעשות הון על גבו של שמו. עליבות נטו

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה יכול ליהות ואודך ….אני קניתי סהרון במאפיה מאוד מוכרת עם סניפים בכל הארץ והיה שם שן שלמה בצבע חום נגסתי וחשבתי שזה אבן הוצאתי מהפה וראיתי שן בצבע חום כנראה הצבע מהאפיה בתנור התחלתי להקיא הלכתי אליהם הם החזירו לי את הכסף

  9. לא ידוע

    מעניין במה ייגמר. אותו סיפור היה במאפיחת דגן. רק יותר גרוע, עם ג'וקים ואיומים של בעל העסק

  10. למגיבה אורלית

    תגובתך נראית מגמתית מאוד ולא אתפלא אם הינך מטעם גורם כלשהו….או שפשוט אינך מבינה מה המשמעות של צרכנות נבונה ושימור לקוחות.
    עליבות נטו!

  11. א.א.חיפה

    מאוד מעניין השן שצלמה נראה של ילד או נער/ה. מעניין מאוד חמי מהעובדים נשבר לו השן ויתכן במזיד הונח בעוגיות אגוזים כן יש מצב יכולים לשבור שיניים. שמעתי שכן קרה שנם שברו את שנייםמונם נתבעו

  12. א.א.חיפה

    מאוד מעניין השן שצלמה נראה של ילד או נער/ה. מעניין מאוד מי מהעובדים נשבר לו השן ויתכן במזיד הונח בעוגיות . אגוזים כן יש מצב יכולים לשבור שיניים. שמעתי שכן קרה ששברו שיניים שנם שברו את שניים כם תבעו את הקונדטוריות

  13. דין דין

    אם היו בסהרון 100 דולר היא גם היתה מתלוננת. וברצינות באגוזים יש לפעמים גופים זרים כמו אבנים קטנות ולפני שמכניסים לעיסה יש צורך לבדוק שאין גוף זר וזה כנראה לא נעשה.

  14. סוסו

    כנראה ללשמו עלה השתן לראש !!!!!
    תפסיקו לקנות אצלו !!!!!!
    בכל הארץ !!!!!!

  15. אוכל זה בא לי טוב... חחח

    הגיע הזמן שמקומות גדולים גם קצת יפלו וישלמו מה קרה רק להרוויח על חשבון הלקוח גם ככה הכל יקר מי צודק מה צודק השם יעשה את הצדק ומקווה שכולנו במדינה ניחייה בשקט עם הרבה כסף ובמיוחד אוכל בריא וטוב…

  16. שלומי

    זהו עוגת בקיעת שן ראשונה לתינוק טרנד פופולרי מסיבה מתוקה .. מזל טוב

  17. שרי

    אפשר שמקור השן באגוזים מהם הוכנה המלית…
    שמא לא אובחנה בשל דימיון צבע השן לצבע אגוזים

  18. מירי

    וואו האישה צודקת ומגיע לה כול הכבוד , באה להתרע ויתרה נתבעת , עכשיו מו יואכל אותה וכך צריך להיות.

  19. לקוחה מאוד ותיקה

    משפחת שמו היא משפחה אדיבה צנועה ומסבירת פנים יש מצב שעורך הדין התנהג לא יפה ,אין סיבה להשמיץ ככה את כל הסניפים ולקרוא לחרם , תרגיעו קצת , הכל אפשרי והכל יבדק , למיקי שמו יש דרך ארץ ואני בטוחה שהכל יסתדר , עצוב שיש כאלה תגובות מתלהמות

  20. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קונדיטוריית שמו מלאה הסוכר,אז מה זו שן לעומת הסוכר,ואם זו שן בינה?

  21. מיסטר קייק

    שמו מפעל מיצריים מאות מוצרים …המוצרים לא עוברים גלאי עצמאות זרים רוב העבודים שם לא מקצועים אלא אנשי יצור ושמו מזמן לא מה היה ניהיה תעשייתי ביותר

  22. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שמו ירד לאחרונה רק סוכר ומרגרינה תקנו באריאל ומקומות אחרים בזול יותר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר