האזור החיצוני של הטמפל בר שיעבור שיפוץ. לא רק כדורגל (צילום: גיא רותם)
האזור החיצוני של הטמפל בר שיעבור שיפוץ. לא רק כדורגל (צילום: גיא רותם)

המהפכה הצעירה של הטמפל בר

כדי למשוך אליו קהל צעיר יעבור הטמפל בר שיפוץ רציני שבמסגרתו ייועד החלק החיצוני לחבר'ה צעירים. הקו המוזיקלי יפנה למיינסטרים, בסופי השבוע יתארח די.ג'יי, ותפריט האוכל והמשקאות יהיה שונה מזה שבחלק הפנימי

פורסם בתאריך: 13.5.17 22:05

הטמפל בר בקניון הסינמול יחגוג בחודש יולי יום הולדת, ובלי עין הרע, כבר תשע שנים שהוא חי ובועט. מדובר בבר אירי ענק כזה שעשוי כולו עץ, עם קו מוזיקלי שמורכב בעיקר מרוק, ובעיקר עם 23 סוגי בירה מהחבית ו-289 סוגים של ויסקי. יש בו אזור עישון, אזור ללא עישון, חדרי VIP לאירועים וגם רחבה חיצונית להקרנת משחקי ספורט הכוללת בר קטן משלה. בשל קרבתו גדולה לבית הקולנוע הוא כמעט תמיד מלא, לרוב בבליינים שמחכים לסרט שעומד להתחיל או כאלה שבדיוק יצאו מאחד כזה, אבל לא רק – במקום מתקיימות בערבי רביעי הופעות חיות, בעיקר של ג'אז ובלוז, עם הבלחות של להקות שמנגנות מוזיקה אירית, ובימי שישי אחת לשבועיים נערכות במקום קבלות שבת לקהל המבוגר. ובטמפל הבינו שזו בעיה. מצד אחד אוהבים ומעריכים שם את הקהל המבוגר שהולך יד ביד עם המקום כבר שנים ארוכות, ומצד שני רוצים להביא גם את הקהל הצעיר. הפתרון: הפרדה בין האזור החיצוני לאזור הפנימי.

 

קבלת שבת בטמפל בר (צילום: גיא רותם)

קבלת שבת בטמפל בר (צילום: גיא רותם)

 

וכך, בעוד שהחלק הפנימי יישאר בדיוק כפי שהוא היום, החלק החיצוני יעבור שיפוץ ויהפוך לאח הצעיר והמגניב של הטמפל בר. לדבריהם של הבעלים עידו שוורץ ומנהלת הפאב נועה גוטפריד, השיפוץ יתחיל בשבוע הבא, יימשך כחודש, ובמסגרתו ייהרס הקיר שמפריד בין הטמפל בר לשאר חלקי הקניון ובמקומו ייבנו קירות זכוכית שקופים כדי ליצור נראות גדולה יותר בנוף הקניון. הריהוט יוחלף בריהוט חדש ועדכני, וגם הבר עצמו ישודרג. בחלק החיצוני תותקן מערכת הגברה, הקו המוזיקלי יפנה לכיוון המיינסטרים, ובסופי השבוע יתארח במקום די.ג'יי.

אבל השינוי המרכזי יהיה תפריט מיוחד לאזור החיצוני שיהיה שונה לחלוטין מזה שבפנים. הדגש יושם על אוכל קליל, מדליק ובעיקר זול. גם תפריט הקוקטיילים שייבנה במיוחד לאזור זה צפוי להיות זול משמעותית ביחס לפאבים אחרים. כל זה מיועד כדי שהחבר'ה הצעירים יוכלו לבזבז את אותו סכום כסף שתכננו מראש לבזבז, אך יקבלו עבורו תמורה גדולה הרבה יותר. אז בפעם הבאה שתשוטטו בקניון או תצא לסרט, קפצו לביקור בטמפל בר. רק אל תשכחו שבקרוב מאוד תצטרכו להחליט לאיזה צד של הפאב אתם שייכים.

כך ייראה הטמפל בר המחודש (הדמיה: מילוא צדיק)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר