השלב השני של שכונת נאות פרס (הדמיה: מינהל ההנדסה של עיריית חיפה)
השלב השני של שכונת נאות פרס (הדמיה: מינהל ההנדסה של עיריית חיפה)

מכרזים חדשים במסגרת פרויקט נאות פרס ב'

במסגרת התוכנית להקמת שכונת נאות פרס ב' פרסמה רשות מקרקעי ישראל מכרז לרכישת זכויות חכירה לבנייתן של 178 יחידות דיור במתחם אחד שישמשו לדיור במחיר מופחת, ומרכז נוסף לפרויקט להשכרה לטווח ארוך של 335 יחידות דיור, שבסיומה יהיה הזוכה במכרז רשאי למכור את הדירות

פורסם בתאריך: 27.1.21 07:55

שלב נוסף בפיתוחה של שכונת נאות פרס ב' במבואות הדרומיים של חיפה יוצא לדרך: רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) פרסמה שני מכרזים שמהווים עוד צעד בתהליכי הבינוי בשכונה.

המכרז הראשון הוא לרכישת זכויות חכירה לבנייתן של 178 יחידות דיור במתחם אחד שישמשו לדיור במחיר מופחת. המכרז פורסם בתחילה כחלק ממסלול מחיר למשתכן, אך בהמשך הודיעה הרשות על ביטולו ועל העברתו למסלול דיור במחיר מופחת. המכרז, שייסגר ב-1 במרץ, נועד לבנייה רוויה לצורך ניצול מירבי של עתודות הקרקע, אשר משתרעת על מגרש מדרום לשדרות אפרים קציר בנאות פרס ועד לגבולה הצפוני של טירת הכרמל. עם זאת, ברשות מדגישים כי "החלטת מועצת מקרקעי ישראל בעניין דיור מופחת טרם נחתמה, ובשל כך ייתכן ויחולו שינויים בתנאי המכרז לרבות ביטולו".

המרכז השני הוא פרויקט להשכרה לטווח ארוך, שבמסגרתו מתוכננות 335 יחידות דיור שמשתרעות על שלוש חלקות וארבעה מגרשים אשר מתפרשים על שטח של 20,297 מ"ר מצפון לטירת הכרמל ומדרום לפרויקט הדיור במחיר מופחת. לפי תנאי המכרז, משך התקופה של השכרת הדירות הוא 20 שנה לפחות, כאשר 25 אחוז מהן מיועדים לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים והשאר יושכרו בשוק החופשי במחירי השוק. בתום תקופת ההשכרה יהיה הזוכה במכרז רשאי למכור את הדירות הללו. מכרז זה ייסגר ב-8 במרץ.

 

 

כזכור, ביוני 2018 אושרה התוכנית להרחבת שכונת נאות פרס, שיזמה עיריית חיפה, ב-748 דונם וב-5,072 דירות – פי שלושה ממספר הדירות הקיימות בשכונה היום. בפברואר 2020 יצאו לדרך שני מכרזים שמהווים את השלב הראשון בהקמתה של נאות פרס ב' עם בחירתן של שתי חברות שיבנו 947 יחידות דיור – קחם חברה להשקעות זכתה במכרז לרכישת זכויות חכירה לבנייתן של 712 דירות בשני מתחמים בבנייה רוויה, ש-498 מהן ישווקו במתווה מחיר למשתכן והשאר יוצעו לשוק החופשי; וחברת רמי שבירו הנדסה, בנייה והשקעות זכתה במכרז לרכישתן של זכויות חכירה לבנייה של 235 דירות במתחם אחד בבנייה רוויה, ש-164 מהן ישווקו במתווה מחיר למשתכן והשאר יוצעו לשוק החופשי.

 

הקרקעות שעליהן ייבנו הפרויקטים

הקרקעות שעליהן ייבנו הפרויקטים

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. תושב שער עליה

    עדיף פינוי בינוי בשכונות החוף לפני ההשקעה בשכונות חדשות.
    נשארנו רק עם ההבטחות על הנייר של קליש

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הרחבת נאות פרס תמנע פינוי בינוי בעשר השנים הקרובות בשכונות החוף המערביות.
    מהסיבה שיש כבר עודף בנייה בגלי כרמל החותרים ונאות פרס.

  3. מה עם פינוי בינוי בשכונות החוף?

    כל חודש העירייה יוצאת בתוכנית אב בשכונת חוף אחרת אבל בתכלס 20 שנה כלום לא זז,וכנראה עוד 20 שנה כלום לא יזוז גם.מסכנים התושבים רק שכל השנים האמינו.

  4. יש

    תמשיכו לחלום יש שפע של דירות לא חסרות דירות הארץ הכול עניין של אינטרסנטים שמכוונים את שוק הנדלן יש עודף של דירות בחיפה בסוף הבועה תתפוצץ

  5. יש

    חיפה מפוצצת בדירות פרסמתי דירה להשכרה במשך 5 חודשים בכול מקום אפשרי טלפון אחד לא קיבלתי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר