השפית ורד פרן (צילום מתוך דף הפייסבוק של ורד פרן)
השפית ורד פרן (צילום מתוך דף הפייסבוק של ורד פרן)

הפרויקט החדש של השפית ורד פרן

השפית ורד פרן פותחת מעדנייה בסטודיו שלה בשוק תלפיות ומציעה שת"פ לשכניה: "כולם חייבים לענות על שלושה תנאים - יצרנים חיפאים, עסקים חיפאיים ותוקף של המוצרים לחצי שנה לפחות. יש לי המון מדפים בסטודיו שבהם אוכל להציג את המוצרים. הכי חשוב זה הקשר לחיפה, גם בטעמים"

פורסם בתאריך: 10.2.21 09:26

השפית ורד פרן, שחולשת על שוק תלפיות בהנחיית סדנאות בישול בסטודיו שלה ברחוב סירקין, באירוח ארוחות שף ובהדרכת סיורים קולינריים בשוק, עובדת על פרויקט חדש.

"בסופו של כל סיור או כל קורס בישול אני מחלקת מתנות קטנות למשתתפים – צנצנת קטנה של קונפיטורה שרקחתי, ממרח או קונפי", מספרת פרן, "תמיד, אבל תמיד, המבקרים בסטודיו יוצאים מאוכזבים כשהם מבקשים לרכוש את המוצרים האלה ואין אפשרות כזאת. לכן חשבתי על רעיון מגניב ומרגש – מעדנייה אצלי בסטודיו. יהיו בה את כל המרמלדות, הריבות, הממרחים והקונפי שאני מכינה לסיורים, ומוצרים נוספים כמו כדורי לבנה בשמן זית, תערובות תבלינים שאני מכינה ובעצם כל דבר שקשור באוכל".

גם כלים?

"בוודאי, זה הרעיון שהתחלתי לגלגל. אני רוצה לעשות שת"פים עם השכנים שלי שמייצרים כלי קרמיקה ואביזרים כמו מלחייה ופלפלייה, מטחנת תבלינים ומכתש ועלי משיש. כמובן שאשמח לשת"פ עם אשת שוקולד חיפאית או עם כל יצרן אחר, אבל כולם חייבים לענות על שלושה תנאים – יצרנים חיפאים, עסקים חיפאיים ותוקף של המוצרים לחצי שנה לפחות. יש לי המון מדפים בסטודיו שבהם אוכל להציג את המוצרים. הכי חשוב זה הקשר לחיפה, גם בטעמים".

 

 

מאיפה ההשראה?

"מכל מיני מקומות בעולם. כשאת נוסעת לאיטליה למשל ומגיעה לאמלפי, אז חוץ מהנוף שמשתנה מבחינים מיד איך המקומיים מקדמים את מה שיש להם בשפע. חוץ מבקבוקים של לימונצ'לו, כל הכלים הם בצבעים צהוב וירוק ומצוירים עליהם לימונים, וגם אנחנו יכולים. לחיפה יש את הצבעים המיוחדים שלה, אז בואו נמתג אותה".

איך את נערכת לפתיחת המשק?

"שוק תלפיות מתעורר לחיים, ואני נרגשת מאוד לחזור להציע חוויות קולינריות, כמובן שבהתאם להנחיות. הכנתי לוח אירועים עשיר לחודשים פברואר-אפריל, שכולל קורסי בישול למבוגרים ולילדים, קורס לבישול בריא והקורס החדש שלי לבישול ים תיכוני. כמובן שאמשיך עם הסיורים הקולינריים ועם סדנאות הבישול בסטודיו. אני מחכה רק לאות שאפשר לחזור לעבוד, ואני מסתערת".

 

הסטודיו של ורד פרן (צילום מתוך דף הפייסבוק של ורד פרן)

הסטודיו של ורד פרן (צילום מתוך דף הפייסבוק של ורד פרן)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר