מירב כהן (צילום: ינאי יחיאל)
מירב כהן (צילום: ינאי יחיאל)

השרה לשעבר לשוויון חברתי מתייצבת לימין לב ח"ש

במכתב ששלחה מירב כהן, לשעבר השרה לשוויון חברתי ולגמלאים, לראש העיר עינת קליש רותם היא מבקשת לא לפנות את עמותת לב ח"ש מהנכס שבו היא שוכנת בשכונת הדר: "התערבותך נחוצה על מנת לאפשר את המשך הפעילות של העמותה שמהווה זרוע ביצועית לעבודתה של עיריית חיפה"

פורסם בתאריך: 14.2.21 17:45

מירב כהן, לשעבר השרה לשוויון חברתי ולגמלאים שהצטרפה לאחרונה למפלגת יש עתיד, שלחה מכתב לראש העיר עינת קליש רותם שבו היא מבקשת לא לפנות את עמותת לב ח"ש מהנכס שבו היא שוכנת ברחוב יל"ג 7 בשכונת הדר. בכך מצטרפת כהן לחבר מפלגתה מיקי לוי, ששלח בשבוע שעבר מכתב למבקר המדינה מתניהו אנגלמן בבקשה  לבדוק את "תקינות הליך קבלת ההחלטות של ראש העיר לפינוי עמותת לב ח"ש", וכינה את הליך הפינוי "בריוני".

"בשבוע שעבר קיימתי סיור במבנה שבו פועלת עמותת לב ח"ש זה 24 שנים", כתבה כהן לקליש רותם, "זהו הסיור השני שקיימתי במבנה, והתרשמתי רבות מפעילותה של העמותה שמפעילה מרכז סיוע התנדבותי לקשישים, למשפחות, לחולים ולנזקקים בחיפה. מרכז הסיוע של העמותה מספק בין השאר מרפאות שיניים במחירים מוזלים לנזקקים, חלוקת מזון, קניית ריהוט לבית במחירים סמליים, מערך תמיכה לקשישים עריריים ומועדון לניצולי שואה. זהו מפעל חברתי מרגש וייחודי שיש לברך עליו ולחזקו, בייחוד לנוכח משבר נגיף הקורונה. נוכחתי לראות בסיור זה פעילות מתוגברת ומשמעותית עבור תושבי חיפה שמצבם הוחרף והידרדר בשל המשבר".

 

 

עוד כתבה כהן כי "לצערי, נודע לי על ידי הנהלת העמותה כי ב-27 בינואר פנתה עיריית חיפה לבית המשפט לפינוי העמותה מהנכס, וזאת ללא מציאת אלטרנטיבה ראויה למבנה עבור פעילות העמותה. המשמעות של הפינוי היא פגיעה ישירה בעשרות אלפי אנשים שנעזרים בה במהלך כל השנה, אשר לא מקבלים סיוע מגורם אחר ובעקבות הסגירה ייפלו בין הכיסאות. התערבותך נחוצה על מנת לאפשר את המשך הפעילות של העמותה שפועלת בשיתוף פעולה מלא עם העירייה לאורך כל השנים ומהווה זרוע ביצועית לעבודת העירייה".

את מכתבה סיימה כהן במילים: "אני בטוחה כי בשיח ובשיתוף פעולה ניתן יהיה להגיע לפתרון ולאפשר את המשך העשייה המבורכת הזו עבור האוכלוסיות המוחלשות בחיפה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. ניר

    מירב, הפילו אותך בפח. חבל שלא בדקת את כל הסיפור, זה לא מתאים לך. מדובר בגוף שפלש באופן עברייני ולא חוקי למבנה שלא שייך לו. לא משלם שכירות, לא ארנונה ולא חשבונות שוטפים. עיריית חיפה מוכנה להציע לו מבנה חלופי אך הם מסרבים לפנות את המבנה הנוכחי. חצופים. אבל לא יעזור להם – הם יפונו.

  2. מיכל

    תודה לחברי הכנסת מיד עתיד. הנהגת העיר חיפה החליטה לפגוע בתושבים באופן סדרתי בכל מקום שאפשר. צריך לעצור את התופעה שמתרחבת גם לבתי ספר בעיר

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כאילו שבית הספר החרדי ישלם ארנונה ומיסים לעירייה.. להכריז מיד על מועדון הקשישים כישיבת אורו פני תורת הנצח. זהו, עכשיו שזה מוסד לימוד – אין לפנות.

  4. די לאיפה ןאיפה בחיפה באכיפה

    אם זו הייצה עמותה חרדית באותה סיטואציה ואותה פעילות, האם החרדים היו מפנים אותה עבור בית ספר? האם ראש העיר הייתה מפנה אותה לו חבריה החרדים לקואליציה היו מאיימים לפרוש?
    ודאי שלו. הייצה יוצאת הודעה כמה העמותה חיונית לאוכלוסיה החרדית עם צרכים סוציאליים ייחודיים ולכן העיריה תפעל להסדיר הקצאת המבנה.. נכון? תהיו אמיתיים רגע זה מה שהיינו שומעים מדובר העירייה.
    אז בבקשה מר דובר עירייה תשמיע אותו דבר בלי הבדל דת גזע ומגזר גם כלפי ארגונים של החברה הלא חרדית.

  5. בני

    חוק זה חוק זה חוק . אני בעד החלת החוק על כולם , כן גם על יקירי יש עתיד והתקשורת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר