מתחם החיסונים במרכז הקונגרסים (צילום: אתי פינטו לדוברות שירותי בריאות כללית)
מתחם החיסונים במרכז הקונגרסים (צילום: אתי פינטו לדוברות שירותי בריאות כללית)

מוקדי החיסונים של הכללית: מבול של מתחסנים

בשירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי מדווחים כי מספר האנשים שחוסנו השבוע במנת החיסון הראשונה הוא יותר מכפול ממספר האנשים שחוסנו בשבוע שעבר. עוד נמסר כי בקרב בני ה-34-16 התחסנו השבוע כ-10,000 איש ממבוטחי הכללית במחוז לעומת 3,740 בלבד בשבוע שעבר

פורסם בתאריך: 18.2.21 14:12

במתחמי החיסונים נגד קורונה של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי נרשמה השבוע עלייה משמעותית בפניות לחיסונים. מהכללית נמסר כי מספר האנשים שחוסנו השבוע במנת החיסון הראשונה הוא יותר מכפול ממספר האנשים שחוסנו בשבוע שעבר, כאשר בקרב בני ה-34-16 התחסנו השבוע כ-10,000 איש ממבוטחי הכללית במחוז לעומת 3,740 בלבד בשבוע שעבר. עוד נמסר כי נרשמה עלייה גם בהיענות לחיסונים ביישובים הערביים.

אתמול (רביעי) הופתע הצוות במתחם במרכז הקונגרסים ממבול של אנשים שהגיעו דווקא בשיאה של הסערה, ובהם מאות צעירים. מנהלת המתחם אורלי צור מציינת כי בין המתחסנים היו תלמידים רבים: "לשמחתנו יכולנו לקלוט את גל הפונים במהירות וביעילות כי יש במתחם 25 עמדות חיסון. חיסנו את כולם, גם את מי שהגיעו ללא תור מראש, כמעט ללא המתנה".

 

 

מנהלת הסיעוד של הכללית רות ברוך שמרכזת את מבצע החיסונים במחוז: "אנחנו מברכים על השיפור המשמעותי בהיענות לחיסונים. יש נסיקה במספרים, ואני מקווה שהמגמה תימשך. קרוב לוודאי שזו תולדה של המסרים על הטבות שמהן ייהנו המתחסנים, ובהן כניסה למועדוני כושר ולאירועים, ושל הדיווחים על צעירים שנפגעים מהמחלה, אך גם תוצאה של מאמץ הסברתי גדול שלנו".

לדבריה, "כל מפגש עם מטופל בכל נושא שהוא מנוצל גם לשיחה על החיסון. אנו יוזמים שיחות תזכורת ועידוד למי שטרם חוסנו, צוותים שלנו מגיעים עם חיסונים למקומות עבודה גדולים ומחסנים במקום, אנחנו עורכים אירועים עם שחקני כדורסל וכדורגל, ופתחנו מתחמים מעוצבים ברוח צעירה עם קיר לצילומי אינסטגרם. כמו כן, רופאי הילדים משגרים סרטון הסברה להורים על כך שקבלת החיסון היא ההגנה היחידה לילדיהם. כל המאמצים האלה, ביחד עם הפעלה של כ-40 אתרי חיסון במחוז, נועדו להגדיל את מספר המתחסנים במטרה להפחית את התחלואה ואת העומס בבתי החולים וכמובן למנוע תמותה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר