שי אבוחצירה
שי אבוחצירה

שי אבוחצירה הודיע על התפטרות ממועצת העיר

אחרי שני עשורים בפעילות ציבורית, שתחילתה כיו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה עוד בהיותו כסטודנט במוסד ושיאה במינויו לתפקיד סגן ראש העירייה בקדנציה האחרונה של יונה יהב, הודיע אבוחצירה על התפטרותו. "צריך לפנות את המקום גם לאנשים חדשים שיבואו ויתרמו מזמנם וממרצם"

פורסם בתאריך: 18.5.21 18:44

חבר מועצת העיר שי אבוחצירה הודיע למזכירת מועצת העיר ברכה סלע על התפטרותו מהמועצה. בכך מסיים אבוחצירה שני עשורים בפעילות ציבורית, שתחילתה כיו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה עוד בהיותו כסטודנט במוסד ושיאה במינויו לתפקיד סגן ראש העירייה בקדנציה האחרונה של יונה יהב, שבה גם קיבל לידיו את תיק החינוך.

 לזירת הפוליטיקה המקומית נכנס אבוחצירה בשנת 2008 עם רשימת "צעירי חיפה" שזכתה בשני מנדטים. חמש שנים לאחר מכן הוא חבר למפלגת "יש עתיד" וקיבל לשלושה מנדטים שהעניקו לו את סגנות ראש עירייה בשכר ואת תיק החינוך.

בבחירות האחרונות התמודדו יהב ואבוחצירה ברשימה מאוחדת שנתמכה על ידי "יש עתיד". הרשימה זכתה בארבעה מנדטים בלבד, וניצחונה של עינת קליש רותם בבחירות לראשות העירייה הותירה אותם באופוזיציה. פרישתו של יהב מהמועצה, ואחריו של אורי גרינברגר, הכניסה למועצת העיר את סופי נקש מרשימתו של יהב ואת יוסי שלום מרשימתו של אבוחצירה.

 

כבר לפני כחודשיים חשף "כלבו – חיפה והקריות" כי אבוחצירה מתעתד להודיע על התפטרותו, מהלך שהתממש היום. מי שתמונה לחברת מועצה במקומו היא המועמדת הבאה ברשימה, ד"ר אור ברק.

אבוחצירה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אחרי שני עשורים בפעילות ציבורית, צריך לפנות את המקום גם לאנשים חדשים שיבואו ויתרמו מזמנם וממרצם. אני מסתכל אחורה על הדברים שקידמתי, ושמח שהייתה לי ההזדמנות לפעול בתחומים שונים כמו בתי ספר ייחודיים, קייטנות, הקמת מרכז צעירים ראשון בחיפה, מלגות לסטודנטים, מענקים לאקדמאים, שיעברו להתגורר בהדר ועוד אלפי פניות של תושבים שהייתה לי הזכות לעזור להם ולטפל בהם. החלטתי לקחת פסק זמן, להיות בזמן הקרוב עם אשתי וילדיי. אמשיך לתרום לעיר גם ללא הכובע של חבר מועצה. מאחל לכל חברי המועצה ולראש העירייה שימשיכו לפעול למען התושבים ויזכרו בשביל מה הם נבחרו".


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. יתר חברי המועצה צריכים לקחת ממנו דוגמה

    הדבר הכי טוב שהם יכולים לעשות הוא לפרוש ממוצעת העיר ולא לחזור לשם יותר

  2. השחף

    שיהיה לו בהצלחה
    תרומתו למערכת החינוך לא ניכרה….בלשון המעטה..

  3. שי חצץ

    מה עשה? בעיקר נעדר מישיבות.
    שבר שיא עירוני של היעדרויות.. תבדקו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר