אצטדיון סמי עופר (צילום: אלדד אלוני)
אצטדיון סמי עופר (צילום: אלדד אלוני)

התחזית: עד שנת 2022 יאוכלסו השטחים המסחריים באצטדיון סמי עופר

שש חברות, המתעתדות לשכור את השטחים המסחריים באצטדיון, הציגו רעיונות חדשניים המציעים שימושים מגוונים ביניהם: מסחר, שירותים לקהילה ספורט והסעדה בשילוב פנאי ונופש. בקרוב יתפרסם מכרז מסודר, אליו יוכלו לגשת חברות שיעמדו בתנאים

פורסם בתאריך: 20.6.21 14:13

לאחר שנים של המתנה, אצטדיון סמי עופר עתיד להציע חוויה של בילוי, פנאי, ספורט ומסחר לתושבי חיפה והאזור.

עיריית חיפה (מינהלת חיפה 2030), החברה הכלכלית לחיפה ואצטדיון סמי עופר סיימו בימים אלו תהליך של Request For Information – בקשה לקבלת מידע, שתכליתו השגת מידע כתוב על יכולות של מציעים לבצע עבודה רלוונטית לשטחי המסחר הצמודים לאצטדיון המשתרעים על כ-9000 מ"ר.

שש חברות, רובן ככולן יזמיות מהמובילות בארץ, המתעתדות לשכור את השטחים המסחריים כולם, להכשיר אותם, לשווק ולנהל בפועל, הציגו את הקונספט הייחודי שלהם בפני ראש העירייה, ממלא מקומה, נציגי העירייה והחברות העירוניות המעורבות. כל היזמים הציגו את חזונם, שכללו רעיונות חדשניים למרכז המציע שימושים מגוונים ביניהם: מסחר, שירותים לקהילה ספורט והסעדה בשילוב פנאי ונופש.

 

 

הצוות המשותף למינהלת חיפה 2030, החברה הכלכלית והנהלת האצטדיון עמלים בימים אלה על כתיבת מכרז מסודר, שיופץ בערוצים פומביים מקובלים, ואליו יוכלו לגשת חברות שיעמדו בתנאים המפורטים.

ראש העירייה עינת קליש רותם: "לאחר שנים של המתנה, האצטדיון היפה בישראל עתיד להציע חוויה של בילוי, פנאי, ספורט ומסחר לכולם, כמו האצטדיונים המובילים בעולם. אנו מאמינים, כי כבר בשנת 2022 יאוכלסו השטחים המסחריים באצטדיון. המהלך מצטרף למהלכים נוספים המקודמים באזור, ביניהם הרחבת פארק מת"ם, המשך פיתוח פארק מדעי החיים, הקמת מבני ספורט נוספים והמשך פיתוח שכונות המגורים, הממשיכים לחזק את המבואות הדרומיים של העיר ואת מעמדה של חיפה בכלל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מאיר

    צריך למצוא דרך להגדיל את מס המושבים בעוד כ 8000 .האיצטדיון קטן על מכבי חיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר