דירה נפלאה וחדשה. "פסגות כרמל" (צילום: גלית אורן)
דירה נפלאה וחדשה. "פסגות כרמל" (צילום: גלית אורן)

פסגות כרמל: המקום שכולם מחייכים בו

חמישה בתים בהם חוויית הדייר קודמת לכל. ארגון "פסגות כרמל" רוצה שתרגישו בבית ומעניק לכם איכות חיים מופלאה. 10 דירות חדשות מחכות לכם ב"פסגת חן" בשכונת רמת חן

פורסם בתאריך: 2.7.21 13:47

בריאות איתנה, עושר פנימי, נחת והרגשה טובה שיש מישהו שדואג לך, מה עוד צריך בן האדם? ובכן, דמיינו את ההורים שלכם, יושבים בדירה מושקעת במיוחד, שלובי ידיים ומשקיפים אל הנוף הירוק של הרי הגליל, בבניין מהודר, מאובזר בכל המתקנים ברמה של מלון בוטיק. כיצד לא יהיו מחויכים?

כך בדיוק נראים הדיירים בדיור המוגן "פסגת חן" בשכונת רמת חן. בכניסה למבנה המרשים מקבלים את פניכם בסבר פנים נעים ואת אותה חמימות מופלאה מקפיד בני זוסמן, יו"ר רשת בתי הדיור המוגן, להנחיל בחמישה בתים עליהם הוא מופקד, ארבעה מהם בחיפה ואחד בקרית ביאליק.

בני זיסמן ואיתי גילינסקי. גאים בדירות המשקיפות אל הנוף  (צילום: גלית אורן)

בני זיסמן ואיתי גילינסקי. גאים בדירות המשקיפות אל הנוף  (צילום: גלית אורן)

"הקו שמנחה אותי בניהול הבתים", אומר לנו מר זוסמן, "הוא לראות ולהרגיש שטוב לדיירים, שהם קמים מדי בוקר עם חיוך ורצון ליהנות מהעושר התרבותי וממגוון השירותים שאנחנו מציעים להם, שהם נהנים משגרת יומם אצלינו, מתחושת הביטחון שאנו מספקים ולדעת שיש לנו חלק במתן אריכות ימים מיטיבה לדיירינו".

ארגון פסגות כרמל מיסודו של ארגון עולי מרכז אירופה הוא מהוותיקים והמוכרים בחיפה. ארגון שחרט על דגלו לספק פתרון מגורים איכותי לאוכלוסייה הבוגרת. הבית הראשון ברחוב מאפו נפתח כבר בשנת 1940 ובשנת 2005 הצטרף הבית בשכונת רמת חן. בית שמעוצב בסגנון מודרני, קפיטריה רחבת ידיים בלובי הכניסה המפואר, נוף מרהיב ואווירה משפחתית ומחבקת, עם מסורת ניהולית רבת שנים של אמינות, שקיפות וטיפול מוקפד.

בימים אלה הסתיימה בנייתה של הקומה ה-12 אשר מציעה דירות חמד חדשות, עם מרפסות רחבות וזאת בעקבות הצורך שהתעורר בקרב האוכלוסייה הבוגרת בימים של פוסט-קורונה לעבור למסגרת קהילתית מסודרת, המספקת סל שירותים תחת קורת גג אחת.

על שירותי הבית המפנקים מרחיב מנהל המתחם, איתי גילינסקי: "יש לנו מסעדה מרווחת עם תפריט משתנה על בסיס יומי, חדר כושר מצויד היטב שכולל מאמן מקצועי ופיזיותרפיסט לפעילות משמרת עצם, חדרי מחשבים ואודיטוריום לאירועים, בריכת שחייה מקורה ומחוממת שפעילה כל השבוע, שירותי מספרה, בנק, משלוחים, הסעות למרכז העיר, וצוות מקצועי וותיק שמעניק יחס חם ואישי, מה שנותן לדיירים תחושה של שייכות לבית".

ארגון פסגות כרמל זיהה את החשיבות שבשמירה על איכות החיים לה היה מורגל הדייר בביתו ולכן שומרים על רמה גבוהה בכל הנוגע למערכת פעילויות עשירה לאורך היום.

"אנחנו מתאימים את אירועי התרבות ומערכת החוגים לאוכלוסייה ויש אצלנו הכל", כך איתי, "היצע עשיר של חוגי התעמלות לבחירה בשעות הבוקר, קורסי למידה וידע בשעות אחר הצהריים ומבחר פעילויות לשיפור הזיכרון והקואורדינציה, ממלאכת יד, ציור, עיצוב תכשיטים ועד חוגים לכתיבה יצירתית, אקטואליה ומבחר הרצאות מותאמות לצו השעה. אין רגע דל, הדיירים בוחרים את החוגים שמתאימים להם והמערכת נבנית בהלימה עם צורכיהם על מנת שלא תהיה חפיפה בחוגים וכל מי שרוצה ייהנה ממכלול החוויות. כל זאת כמובן לצד טיולים שאנו מארגנים, מופעי ערב בקיץ על בימה מיוחדת שבנינו ועוד הפתעות".

ראוי לציין כי בעת הקורונה לא נדבקו הדיירים בנגיף ושמרו על שגרת יום נורמטיבית, הפיקוח על הנהלים היה הדוק מה שאפשר תנועה חופשית בתוך הבית ומתקניו.

בקומה ה-11 שוכנים דיירי המחלקה הסיעודית, מחלקה אליה מיועדים דיירי הבית אשר מתקשים בתפקוד היומי. המחלקה עברה מתיחת פנים, מתקניה חודשו ועל הטיפול המסור אין מה לדבר, רופא צמוד, צוות מטפלים ואחיות 24/7, עובדת סוציאלית וכל הנדרש מעבר לתקני משרד הבריאות.

גם דיירי הבית נהנים משירותי רפואה מתקדמים אשר מאפשרים להם שקט נפשי ביודעם כי יש מעקב צמוד אחרי התיק האישי של כל אחד, בדיקות הדם נלקחות במקום ובהתאם לתוצאות הם מופנים על ידי הצוות הרב מקצועי להמשך טיפול.

בריכה מחוממת ומקורה. פעילה כל השנה (צילום: גלית אורן)

בריכה מחוממת ומקורה. פעילה כל השנה (צילום: גלית אורן)

"בסופו של יום חווית הלקוח היא הדבר הכי חשוב לנו", אומר מר זוסמן, "אנו מקפידים לערב את הדיירים במה שקורה בבית, הם בוחרים בעצמם את התכנים שירוממו את רוחם וכך מרגישים מחוברים למקום. זה לא קל לצאת מהבית בו חיו לאורך שנים, גידלו ילדים, אולי גם נכדים, זה תהליך שבסופו אנחנו פה כדי לעשות טוב".

גם לניצולי השואה יש פינה חמה בארגון והם זוכים ליחס עוטף, לייעוץ פסיכולוגי וסוציאלי, לשתף בימי זיכרון בסיפורים אישיים ולתיעודם ברחבי הבית באמצעות יוזמות מבורכות.

על כל אלה היינו מצפים שהמחירים יהיו גבוהים, אך האנושיות המופלאה של מובילי הארגון הובילה אותם לתפור לכל מתעניין חליפה אישית בהתאם ליכולותיו הכלכליות בנוסף, לכל דייר מותאמת הדירה שבחר, אנשי המקצוע קשובים לכל בקשה ומתקינים כל ציוד על פי דרישה.

איתי: "חשוב לנו לשמור גם על קשר עם המשפחות, חשוב לנו שהדיירים יפגשו את בני המשפחה ואנו מסייעים בטיפוח הקשר הבין דורי באמצעות מיילים, שיחות וידאו, קבוצות וואטסאפ, מקפידים במיוחד עם דיירים שילדיהם נמצאים בחו"ל וזמינים תמיד לכל דייר במצוקתו. ואכן הדיירים שלנו מצביעים ברגליים. אני מתמוגג למראה אישה שמתלבטת באיזה חוג לבחור היום, או לאיזה טיול היא תצא. זה ממלא, מעשיר, נותן איכות אחרת לחיים ובוודאי משפיע גם על אריכות הימים".

לכן, אם יש לכם התלבטות, מתעניינים בדיור מוגן ובאיתור בית חם בו לא תרצו להפסיק לחייך, פסגות כרמל הוא הבית האידיאלי עבורכם. מחכים לכם.

לפרטים: פסגות כרמל, טל': 04-8128888 / 8270*


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר